4 תשובות
אין מה לפחד
שואל השאלה:
^^
איך לאא אוף
^^
איך לאא אוף
אין מה לפחד תזכרי שיש פשוט כמשמעותו מיליוני אנשים שעשו חיסון שני לפנייך והם סבבה לגמרי ואם את מפחדת כי את פשוט מפחדת ממחטים את יכולה ללכת עם חברה או מישהו או מישהו שיעזור לך להירגע :)
אין לך מה לפחד.
רק תזכרי שלפעמים מרגישים טיפה לא טוב אחרי החיסון אבל זה עובר תוך כמה שעות והכל טוב :).
רק תזכרי שלפעמים מרגישים טיפה לא טוב אחרי החיסון אבל זה עובר תוך כמה שעות והכל טוב :).
באותו הנושא: