4 תשובות
ללכת למרפאה או משהו
אודה שאני לא מכיר, אבל מה עם להתקשר להורים?
אנונימי
שואל השאלה:
^^אי אפשר, הם בנסיעה והם מכבים את הפלאפון
תחכי שמישהו יחזור הביתה ולכי למוקד חרום או משהו.