התחברות
הרשמה
כשמתקשרים למישהו וישר מנתקים זה לא מצלצל אליו?
איזה פאדיחות חחח יש לי בסמסונג איזה משהו כזה כמו סירי וזה איכשהו חשב שאני רוצה להתקשר לסבא שלי וזאת שעה שהוא ישן בה יש מצב שהערתי אותו? או שאם מנתקים ישר זה לא מצלצל אליו?
13 באוגוסט 2021, 23:23
טלפון
גלקסי
סמסונג
סירי
2 תשובות
תלוי כמה מהר מנתקים
ו
וילון אמבטיה
אם עשית את זה ממש מהר אז זה לא הספיק לצלצל אליו
T
The longest name in africa
באותו הנושא:
מישהו יודע למה כשמתקשרים למיטב עכשיו זה פשוט מנתק ישר?
כשאתם מנתקים שיחה אתם אומרים ביי או מנתקים ישר?
כשמתקשרים אליכם מחסוי או ממספרים לא מוכרים אתם ישר אומרים הלו או מחכים שהמתקשר ידבר?
האם כשמתקשרים ויש רק טוט אחד ואז ישר מנתקים, אותו בן אדם מקבל את השיחה עדיין?
אם מתקשרים למישהו וישר מנתקים אז הוא לא מקבל את השיחה ולא יודע מזה נכון?
מה זה אומר כשמתקשרים זה ישר עובר לאייל מועבר לתא הקולי?
יש מספר חסום שמתקשר אליי ומנתק ברגע שאני עונה, יש דרך לגלות מי זה?
כשמתקשרים למישהו והטלפון שלו מכובה אז מה המענה הקולי אומר?
היי, מה ההבדל כשמתקשרים למישהו וזה לא מחייג ואז זה ישר תא קולי וההבדל שישר זה אומר תא קולי? זה דחוף בבקשה
איך עושים מספר חסוי כשמתקשרים למישהו? תודה!
אם מתקשרים וישר מנתקים זה עדיין מראה לאותו בן אדם שמישהו התקשר אליו?