התחברות
הרשמה
רכבתי על אופניים רגילים והגעתי ל30 קמ''ש במישור, זה טוב?
14 באוגוסט 2021, 07:06
אופניים
רכיבה
3 תשובות
אני לא עושה מטר אז כן
D
DROP ACID NOT BOMBS
כן זה טוב
J
JOHN.CENA
זה תלוי מאוד, נתת ספרינט או ברכיבה רגילה? לדעתי זה ממש טוב
Y
Yumeko
באותו הנושא:
רכבתי עכשיו שעה ו10דק' באופניים כמה שרפתי?
מה ההבדל בין אופניים רגילים לאופניים עם הילוכים?
לא ישנתי בכלל בלילה והגעתי בול בזמן לרכבת..
אם אני רכבתי פעמיים על אופניים חשמליות ואני מקללת ועישנתי פעם אחת אני ערסית?
רכבתי עכשיו על אופניים אבל באמצע פשוט עצרתי כי ממש כאב לי. כאילו יש דרך לא נכונה לרכוב על אופניים?
מה אתם יותר מעדיפים, אופניים חשמליים או אופניים רגילים?
מותר להעלות אופניים רגילות על רכבת ?
רכבתי היום 22 קמ באופניים,זה נחשב הרבה?
השוואה בין אופניים חשמליים לבין אופניים רגילים
מה אתם מעדיפים אופניים חשמליים סבירות/טובות או אופני הרים (רגילות) מקצועיות?
אתם יכולים לרשום לי את כל היתרונות שיש לאופניים חשמליים על אופניים רגילים? וגם את החסרנות של האופניים חשמליים על אופניים רגילים?