13 תשובות
לא ברמה הזאת.
אני אישית פחות אוהבת שרירי כזה כיאלו שהיו לושרירים אבל גם קצת שומן
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית יש לו שומן אבל, הוא לא באדיבילדר
אנונימי
שואל השאלה:
דעות של בנים לא מעניינות אותי
אנונימי
יפה ממש אוחח
פחות שרירי מזה שבתמונה
שואל השאלה לא ברור לפי דעתי הוא דווקא בסדר כיאלו די חתיך פשוט לא מה שאני בדרך כלל הולכת
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדבר על הגוף
לא על אם הוא חתיך או לא
אנונימי
לא מאוד משנה לי
פחות
שרירי יותרר
אנונימית
וואו הנרי קאביל אמנם מהמם, אבל אני מעדיפה יותר גבוהים ורזים...פחות שרירים ברמה הזו.
ככה זה טוב