4 תשובות
תזכור שחיים פעם אחת ואין לך מה להיות חסר ביטחון , תשים פס על החברה ועל מודל היופי. תדע שכל גוף הוא יפה וזה לא משנה איך אתה , תתרכז בלהנות עם החברים ותוריד חולצה כי חיים פעם אחת וסתם תסבול עם זה במים. כמו כן , אל תשכח לשים קרם הגנה וכל זה בשביל לשמור על עצמך מהחום שם :) תהנה ודבר איתי אפ אתה צריך עוד משהו
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
תודה רבה ❤
אנונימי
אין על מה ;)
היי , איך באילת?
באותו הנושא: