9 תשובות
כי להרבה בנות יש נטייה לבחון כל פרט קטן וככה הרבה יותר דברים מפריעים לך בעצמך
שואל השאלה:
מה מה הקשר לגברים ? מה אתה תמים ?
מה מה הקשר לגברים ? מה אתה תמים ?
אנונימי
שואל השאלה:
זה להתייפייף.. אבולוציונית זה עובד ככה, גם אם הן לא מודעות לזה הן מטפחות את עצמן בעיקר בשביל גברים. לא רק אבל כן בעיקר
זה להתייפייף.. אבולוציונית זה עובד ככה, גם אם הן לא מודעות לזה הן מטפחות את עצמן בעיקר בשביל גברים. לא רק אבל כן בעיקר
אנונימי
שואל השאלה:
אם 30 גברים יחשבו את זה זה כן ישנה
אם 30 גברים יחשבו את זה זה כן ישנה
אנונימי
לא יודעת אם כולן ככה אבל אני אישית לא מחפשת שאנשים יחמיאו לי, אני רק רוצה לאהוב את עצמי ומה שאחרים חושבים עליי לא משנה לי.
אנונימית
חוסר בטחון זה חוסר בטחון וגברים באפליקציות היכרות די נואשים אז זה לא כל כך מעודד
שואל השאלה:
רשמתי ממוצעות
רשמתי ממוצעות
אנונימי
שאלה טובה
אנונימית
צודק
אבל אין מה לעשות חוסר ביטחון זה חוסר ביטחון
אבל אין מה לעשות חוסר ביטחון זה חוסר ביטחון
באותו הנושא: