16 תשובות
פיק מי
לא אוהבת באופן כללי כאלה שצופים בתוכן מסוים רק בגלל הבן אדם כי חראם, תראו דברים שמעניינים אתכם ושבאמת בא לכם לראות אבל זה לא פוגע באף אחד אז לא באמת אכפת לי
עם כל האהבה לטום הן לא מעריצות של מארוול
הן מהבנות שדורשות כאפה
כלום שיהנו להן
צפיתי בסדרה קוריאנית כי היה שם קוראיני חתיך
מה הקשר טוקסיק
אויש הן אוהבות את טום הולנד ולא אותך? טרגי
מה אכפת לי
שיראו מה שהן רוצות רק אל תחפרו על זה
ממש כלום. זכותן ואם הן אוהבות את הסרטים בסופו של דבר - שיהיה להן בכיף. גם לי יצא לראות וליהנות ממלא סרטים שמצאתי אותם רק כי שיחק או שיחקה בהם שחקנים שאני אוהבת.
ממש אין פה שום דבר טוקסיק לא הבנתי מאיפה המצאת את זה.
בתכלס הן אוהבות את השחקן אז למה שלא יראו את הסרטים שלו זה לא בהכרח אומר שהן אוהבות עכשיו מארוול
ממש טוקסיק!!
אנונימית
כלום.
מה זה אמור להפריע לי? שיהנו
אתה בכלל יודע מה זה טוקסיק שאתה אומר שהן כאלה
אין בזה שום דבר טוקסיק שיעשו מה שבא להן
אנונימית
בעיקרון לא אכפת לי שיראו מה שהן רוצות ושיהנו כי הסרטים באמת טובים אבל משהו שממש מציק לי זה שאם מדברים עם רובן ואומרים דעה שונה משלהן (לדוגמא שטובי או אנדרו יותר טובים כספיידרמן) הן לא יודעות לקבל את הדעה ותוקפות
שואל השאלה:
כן זה בין הדברים שמעצבנים
לדעתי טובי היה הכי טוב
אנונימי
עצוב מאוד לפי דעתי אנשים צריכים לראות מארוול בגלל הדמויות ולא השחקנים , ואי אפשר לקרוא למישהו שצופה ואוהב מארוול רק בגלל השחקנים לקרוא לו חובב \ מעריץ מארוול אני למשל אהבתי את ספיידרמן מאוד בגלל פיטר פארקר ובגלל הספיידרמן והאישיות של הדמות והיכולות והכוחות והסיפור עצמו ולא בגלל שטום הולנד משחק שם כיאלו כן זה שימח אותי לראות אותו
אבל עדיין זכותם לצפות בצורה שהם אוהבות