12 תשובות
לצערי: (
שואל השאלה:
חח לפחות אנלא לבד: (
אנונימי
בטח חח במקרה עשו לנו הרצאה על זה לפני כמה ימים.. גיל ההתבגרות החרא הזה (:
אנונימית
כולנו מכירים את זה במיוחד בחורף
כן. לדוגמה מזג האוויר עושה לי לפעמים דיכאון. אבל הכל עובר בסוף:)
כן
כל כך כןן! אני הייתי במצב הזה מיליון פעמים.. זה הדבר הכי מעצבן ומבאס בעולםם! אבל אחרי כמה זמן זה נעלם..
אנונימית
כן, זה קורה לכולם.. וזה בעיקר בגלל החורף עכשיו
כן... ממש עכשיו זה קורה לי
בטח בטח
אנונימית
כן... וזה די מוזר:/