התחברות
הרשמה
מה עונים למישהו שכתב לי "אז נתראה"?
18 באוגוסט 2021, 13:04
הודעות
תשובות
WhatsApp
6 תשובות
נתראה
א
אני מקווה שיום אחד יהיה בסדר
כן בטח, ברור, נתראה
ה
היוש לכם אנשות
לא.
U
User18183782
קיי קיי
הכי קליל
ס
סטילינסקי
נתראה
נ
נערה מתבגרת *לא* נורמלית
בעזרת ה'
י
יסמיןן16
באותו הנושא:
מה עונים למישהו שכתב לי שאני שווה?
איך עונים למישהו על מה שהוא כתב לי ששאלתי?
מה עונים למישהו שכתב לי שהוא מקנא בי?
מה עונים למישהו שכתב לי "ביכ"?
לול מה עונים למישהו שכתב לי בוקר לפני איזה שעה?
מה עונים למישהו שכתב היי?
מה עונים למישהי שכתבה לי על הסטורי מהממתת!!
מה עונים למישהו שכתב לי "תשמרי על עצמך"
כתבתי למישהו מהצבא תודה רבה (על משהו שהוא עשה בשבילי ) הוא כתב אין על מה , נתראה מחר... להגיב?
מה עונים למישהו שכתב לי "אני מרגיש אלייך משהו" איך עונים?
מה עונים למישהו שכתבתם לו מזל טוב ובירכתם והוא כתב תודה