32 תשובות
יכולים להוציא לך תיק במשטרה על זה
נראלי שאו חקירה או תיק
חוקר ילדים
שואל השאלה:
ואחת מאיתנו איימה ברצח
אנונימית
הרבצת לה או שדחפת אותה
נקווה שכלום אבל אחותי, לא מתנהגים ככה, אני בגילך גם הייתי הולכת מכות אבל זה לא פיתרון. כיום אני לגמרי מצטערת על זה שהייתי אלימה. לדעתי כשהכל ירגע תדברי איתה תסבירי את המצב ותתנצלי. גם ככה לדעתי יכריחו אותך להיתנצל ההורים הבית ספר המשטרה, עדיף שתרגעי ושזה יגיע ממך לבד.
שואל השאלה:
ממש הרבצנו לה הפלנו אותה בעטנו בה
אנונימית
לא חושב שיעשו לך משהו אבל מקווה שכן :) למרות שזה כנראה ספאם
שואל השאלה:
מה זה ספאם?
אנונימית
יחקרו אותך ויגידו לך פעם הבאה לא לעשות
ךא יעצרו אותך או משהו
מקרה טוב : שיחה עם ההורים ועם עובד סוציאלי
מקרה בינוני : הליך קדם לפני תיק פלילי
מקרה קיצוני : תיק פלילי
חקירה ואולי תקבלי תיק
זה ילך איתך כל החיים, לעבודה, לצבא, יש סיכוי שיפתחו לך על זה תיק במשטרה.
אלו דברים שיכולים לקרות, וואו ממש רע מצידכן להרביץ.
נראה לי שזה סתם ניסיון להגיע לחמות אבל אם לא... אני מקווה שיפצו את הילדה שהרבצתן לה ויפתחו לכן תיק במשטרה והכי חשוב, תלמדו להבא לא להתנהג ככה
בטח חוקר ילדים, תיק
פעם הבאה תחשבי לפני שאת עושה משהו
תלכי לבית שלה מתי שההורים שלה שם, ותתנצלי, תקווי שהם לא ינקטו בצעדים קיצוניים, מי עושה דבר כזה תתביישי לך, לא משנה איזה סיבה היתה לך, זה לא מצדיק כלום
תלוי את המצב של הילדה
פיזית ונפשית
ולא היית צריכה לעשות דבר כזה
אנונימית
קרה לאח שלי שהגיעו אליו הביתה, הגיעה משטרה והיא טיפלה בעניין ואני כמעט בטוחה שיש להם תיק במשטרה
תתביישי לך בריונית מה שיקרה לך, תיק במשטרה מה שלא יהיה, מגיע לך!!
אנונימית
תיק
אין שום דבר! אבל שום דבר! שהיא עשתה! בשביל שזה יגיע לאלימות! לא משנה מה! אני מבינה שהיית מתוסכלת, אני אומרת לך בתור אחת שעכשיו היא מתאגרפת ופעם אני הייתי כמוך. תיקחי נשימות עמוקות. אני חושבת שתשיגי את המספר של ההורים שלה ותבקשי סליחה מכל הלב. ותיזכרי! אל תתחילי את האלימות. תהיי חכמה. אלימות היא לא פתרון אף פעם. פעם הבאה, תיזכרי שהכוח הוא בידיים שלך. ואני מקווה שזה ספאם ושלא באמת עשית את זה.
כנראה שייפתחו לך תיק במשטרה ויזהירו אותך אבל חוץ מזה אני חושבת שכלום.
אתן חבורה של ילדות בנות 13 שהכו במכות קשות ילדה אחרת ומה שאכפת לך זה מה יעשו לך?
תחשבי על מה עשית לילדה קודם ואחר כך תדאגי לזה.
אם יעשו לך משהו או לא לא משנה כך עוד את לא מבינה מה לא בסדר פה.
ולשאלה- ככל הנראה לא יעשו לך כלום.
תפסיקו להגיד שלא יעשו לה כלום יעשו לה היה לי מקרה דומה בכיתה פתחו לאותם ילדים טיק וגם הביאו פקח או משהו לבית שלהם
שואל השאלה:
זה אמיתי!! זה קרה לפני חודשיים
אנונימית
יכולים לפתוח לך תיק
אחותי זה קרה לפני חודשיים ןעד עכשיו לר עשית עם זה כלום?
לכי תתנצלי בפני הילדה היא כולה ריכלה עלייך מה את תלית שכולה תכלת?
לכי למשפחה שלה תתנצלי תקווי שלא יפתחו לך תיק על תקיפה ואיומים
שואל השאלה:
אני אמרתי לה את זה בבית ספר אבל היא לא רוצה לסלוח
אנונימית
אם זה קרה לפני חודשיים למה את רושמת רק עכשיו ולמה שהמשטרה תעשה עם משהו אם זה קרה לפני חודשיים אם היא הייתה עושה משהו תאמיני לי שזזה היה כבר קורה לפני חודשיים
אנונימית
שואל השאלה:
היא התלוננה לפני חודש ועדיין לא הזמינו אותי לחקירה
אנונימית
אולי רק עכשיו ההורים ידעו מזה או הגישו תלונה
כיא כנראה אל באמת התלוננה
אם כל מה שאכפת לך ממנו זה מה יעשו לך אז עדיף שבאמת יעשו עם זה משהו...
תתכונני 25 שנה בכלא מינימום
באותו הנושא: