6 תשובות
שואל השאלה:
אני גר בכרמיאל, אם אתם יודעים מה אפשר לעשות אני אשמח
אנונימי
מסעדה ללכת עם חברים לסרט או דברים כאלה ואולי בכלל לא חוזרים בספטמבר
קולנוע, מסעדה, ים, להזמין אלייך בערב ולהזמין אוכח
באולינג עם חברים או סרט או סתם לצאת לאנשהו ואפשר גם לא לבוא באותו יום לבית ספר
כן כנראה בכלל חוזרים באוקטובר