11 תשובות
כן. אני התגייסתי באפריל כשהחברה שלי התגייסו באוגוסט.
מה שכן זה סבבה לגמרי
נולדתי ב25/12/2000 ככה שיש לי בערך שבוע בשנה להיות בגיל של השנה (בן 20 ב2020) ובשאר השנה זה סתם מעצבן
אנונימי
מזדהה כל כך
אוקטובר בייבי
חברה הכי טובה שלי גדולה ממנה בשנה מלאה שזה הזוי כי אנחנו באותה כיתה
כןן נולדתי בסוף נובמבר (22) אז אני תמיד יותר קטנה מכולםם
^^אין לי שם
גם אני נולדתי ב22 בנובמבר
שואל השאלה:
נשבעת אנשים שמחה שיש עוד כמוני אבל זה ליטרלי סבל. תחזיקו חזק!!
בחור__טוב^
מי שנולד בספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר קטן יותר משאר הכיתה ברוב המקרים אלא אם מישהו נשאר עוד שנה בגן או משהו כזה בגלל ששנת הלימודים מתחילה בספטמבר אז תמיד אנחנו יותר קטניםם
חברים יקרים אני דצמברית גאה:)
אבל תחשבו על זה שתהיה לכם תקופה בין הלימודים לצבאא
כן!!
גם מחרפן אותי לראות בסיטיפס שכתוב שאני בת 13 כי זה לא נכון בשיט!!
אני בשכבה שכולם 14 ועוד שנייה 15 ורק אני בערך עדיין לא בת 14-למרות שכולם אומרים שאני בוגרת לגילי-וכשהם אומרים לגילי הם מתכוונים לגיל14-15 .. קיצר עזבו אני סתם מתוסבכת;/
גם אני 25/12^^^^