11 תשובות
אכן כן
כןכן
סיפור חיי בערך
סיפור חיי בערך
מכירה, לא תחושה נעימה בכלל
יאס
בטח שמכירה אבל אני והלבד שלי זו אהבה
כע
לא אין לי חברים:)
לא אין לי הרבה חברים
וואי ככ נכון
אנונימית
יאפ
כן
באותו הנושא: