9 תשובות
לי לא מפריע, שכל אחד יתלבש איך שנראה לו וישמע איזו מוזיקה שהוא אוהב.
וואי ממש מסכימה אימלה אני לא הבנתי את הקטע הזה גם
אנונימית
אני לא קוראת לעצמי ילדת סנטר אבל אני עונה על ה"קריטריונים". אני לא יודעת מה אני ובאמת שלא אכפת לי כי אני שונאת להגדיר דברים שלא צריכים הגדרה..מעצבן אותי שזה הפך לטרנד, עכשיו כולם מניחים שאני מזייפת את מי שאני בשביל צומי ועוקבים וזה פשוט מבאס..אני פשוט מנסה להיות אני אבל אני כבר לא יודעת מי אני בגלל הפיגור הזה.
אנונימית
שואל השאלה:
pinkbuddah-לא, זה לא. לא כל מי שהולך קצת לסנטר ומתלבש שחור היא ילד סנטר. ילד סנטר זה אחד שלא מתחבר לסביבה הוא שונה באידיות שלו ובלבוש שלו הוא שומע מוזיקה שלא הרבה מתחברים אליה והוא פשוט "פריק" במרכאות. היום לצערי הרבה זה טרנד טיקטוק מטומטם שבני 14 רוכבים עליו.
pinkbuddah-לא, זה לא. לא כל מי שהולך קצת לסנטר ומתלבש שחור היא ילד סנטר. ילד סנטר זה אחד שלא מתחבר לסביבה הוא שונה באידיות שלו ובלבוש שלו הוא שומע מוזיקה שלא הרבה מתחברים אליה והוא פשוט "פריק" במרכאות. היום לצערי הרבה זה טרנד טיקטוק מטומטם שבני 14 רוכבים עליו.
שואל השאלה:
כן, זה כן קשור ללבוש ובטח שכן קשור למוזיקה. את לא תביני את זה כי את גם כנראה מושפעת שהכירה את המושג מטיקטוק אבל בסדר, בתחילת שנות ה2000 את כן צודקת אנשים הכירו אנשים אחרים "שונים" כמוהם דרך האינטרנט והלכו לסנטר אבל גם שמעו את המוזיקה הייחודית של אימואים. יש לי בביו כמה דוגמאות למוזיקת אימו. אם אתה לא שומע להקות בסגנון הזה אז אתה לא ילד סנטר נקודה.
כן, זה כן קשור ללבוש ובטח שכן קשור למוזיקה. את לא תביני את זה כי את גם כנראה מושפעת שהכירה את המושג מטיקטוק אבל בסדר, בתחילת שנות ה2000 את כן צודקת אנשים הכירו אנשים אחרים "שונים" כמוהם דרך האינטרנט והלכו לסנטר אבל גם שמעו את המוזיקה הייחודית של אימואים. יש לי בביו כמה דוגמאות למוזיקת אימו. אם אתה לא שומע להקות בסגנון הזה אז אתה לא ילד סנטר נקודה.
וואי כן
בתור מישהי שאשכרה מקשיבה למוזיקה ואשכרה מתחברת לסגנון זה ככ מתסכל..נגיד ידיד שלי שקורא לעצמו אימו בא אליי עם מכנס כחול, חולצה שחורה ונעליים כחולות ואמר לי בלי צחוק "תראי הכל שחור מה את לא מבינה אני ילד סנטר" ואז כשאמרתי לו שהוא וואנבי הוא אמר "יואו אף אחד לא מבין אותי" והתנהג כאילו הוא איזה קורבן. זה לא קשור לצבע זה קשור לדרך חיים.
בתור מישהי שאשכרה מקשיבה למוזיקה ואשכרה מתחברת לסגנון זה ככ מתסכל..נגיד ידיד שלי שקורא לעצמו אימו בא אליי עם מכנס כחול, חולצה שחורה ונעליים כחולות ואמר לי בלי צחוק "תראי הכל שחור מה את לא מבינה אני ילד סנטר" ואז כשאמרתי לו שהוא וואנבי הוא אמר "יואו אף אחד לא מבין אותי" והתנהג כאילו הוא איזה קורבן. זה לא קשור לצבע זה קשור לדרך חיים.
אנונימית
מסכים בהחלט
pinkbuddha u 3 u היא ליטרלי היחידה פה שאשכרה אומרת משהו נכון. ילדי סנטר הם ליטרלי בסך הכל ילדים שאוהבים להסתובב בסנטר. אין לי מושג מאיפה הגיעו כל הסטריאוטיפים המגוחכים האלו.
ואל תחרטטו לי, אומרים "ילדי סנטר" מסיבה חמודים, תפסיקו להפיץ בולשיט.
הייתי שם ופגשתי הרבה ילדי סנטר, אף אחד מהם לא היה אימו או גותי.
ואל תחרטטו לי, אומרים "ילדי סנטר" מסיבה חמודים, תפסיקו להפיץ בולשיט.
הייתי שם ופגשתי הרבה ילדי סנטר, אף אחד מהם לא היה אימו או גותי.
נכון ^ אני האימו היחיד שהוא ילד סנטר חברים כולם מזויפים ומושפעים
אנונימי