התחברות
הרשמה
אם היום אני מאחרת לעבודה באיזה חצי שעה עדיף לרשום לבוס או שאין צורך ?
23 באוגוסט 2021, 09:28
עבודה
2 תשובות
לרשום
Queen Butterfly
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
באותו הנושא:
חברים שלי לא יוצאים איתי ומעדיפים אנשים אחרים ולא אותי, להמשיך לעזור להם בשיעורים ועבודות?
יש לי אפשרות להישאר היום בבית ולא להגיע לעבודה, מה עדיף להישאר בבית או ללכת לעבודה?
הייתם מעדיפים להקדים כל פעם לעבודה ברבע שעה או לאחר בחמש דקות?
אם לא משלמים על התלמדות, עדיף למצוא עבודה אחרת שכן משלמת?
מה עדיף ללכת בחום איזה רבע שעה לעבודה או באוטובוס ולאחר חמש עשר דקות?
בייביסיטר זאת עבודה טובה לדעתכם לילדה בת 16 או שעדיף עבודה אחרת?
לא התקבלתי היום לעבודה שממש רציתי, לא קשה להתקבל אליה אבל תמיד מעדיפים מישהו עם ניסיון
עדיף לאחר לעבודה בשתי דקות או להקדים בעשר דקות?
אתם מעדיפים להתחתן עם מי שאתם רוצים או לעבוד באיזה עבודה שאתם רוצים?
איזה תירוץ לא ללכת לעבודה היום?
חזרתי מחול אתמול באיזה 6 בערב וממש אין לי כוח ללכת לעבודה יום אחרי הגיוני?