9 תשובות
אף אחד מההורים שלי לא נפטר אבל אני אגיד לך משהו , שומרים קשר . דבר ראשון זה משפחה . סבא שלי נפטר ועדיין מהצד שלו באים לאירועים אז אני מניחה כשמדןבר בהורים זה אפילו עוד יותר . קשה לי לדמיין שאחרי שאמא שלי תמות חס וחלילה אני אנתק קשר עם סבתא שלי כאלו כלום להפך , זה הזמן להיות איתם.
שואל השאלה:
משתתף בצערך.
אנונימי
תודה רבה . יש סיבה שנשאלת השאלה הזו? אשמח אם תבוא לפרטי
שואל השאלה:
אין לי בעיה אבל לא אין שום סיבה אמיתי, פשוט שאלו שאלה לגבי הורים וחשבתי על זה אז זה מאוד סיקרן אותי.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה בכל זאת!
אנונימי
אה אוקיי, בכל מקרה מלא בריאות ❤
דוד שלי נפטר ודודה שלי והבנות שלה עדיין בקשר עם המשפחה שלו
אמא שלי נפטרה ונשארתי בקשר עם רוב המשפחה אנחנו אפילו מנסים להיפגש יותר והשבעה ממש גיבשה
כמובן אם טפו טפו חמסה חמסה דבר כזה קורה נשארים אם הסבים והסבתות