29 תשובות
המשיח לא יהיה מישהו חדש? יעני מישהו שאלוקים נגלה אליו כמו נגיד משה?
איך ישו? ישו היה לפני מעל 1000 שנים, את יכולה להאמין במה שבא לך, לא שופטת ולא אשפוט, איש איש באימנותו יחיה, אבל למה דווקא ישו?
איך ישו? ישו היה לפני מעל 1000 שנים, את יכולה להאמין במה שבא לך, לא שופטת ולא אשפוט, איש איש באימנותו יחיה, אבל למה דווקא ישו?
אנונימית
שואל השאלה:
זה ישוע, לא יש"ו.
הנבואות בתנ"ך מצביעות על ישוע
זה ישוע, לא יש"ו.
הנבואות בתנ"ך מצביעות על ישוע
ולאחל מוות ולשנוא בנאדם בגלל אמונות זה סתם עלוב
תתעלמי
תתעלמי
אנונימית
למה את מכלילה
אנונימית
כי זאת מינות. למה את חושבת שהוציאו אותו להורג?
דווקא אותי אוהבים באתר
אנונימי
כנראה בגלל שזה מאוד יוצא דופן. כלומר, מה מבדיל את האמונה שלך מהנצרות? (אני לא שופטת ולא מגדירה אותך ולא אף אחד, אין לי בעיה עם נוצרים ואני גם לא מתכוונת להגדיר אותך ככזו, אחרת משהגדרת את עצמך)
אנונימית
מה זה החרא הזה אז למה את מגדירה את עצמך יהודיה לא הבנתי
אנונימי
^מי קבע שדווקא האמא
אנונימי
הנבואות בתנך לא מצביעות בהכרח על ישו
^
"מי קבע שדווקא האמא"
אלוקים שיעזור
"מי קבע שדווקא האמא"
אלוקים שיעזור
אני באמת שואל.
אנונימי
הוא מבית דוד ? אם כן יש הוכחות?
תקרא
שואל השאלה:
זה פשוט מגעיל לשנוא מישהו רק על פי זה שיש לו אמונה שונה משלכם. אין לכל האמונות של הדתות הוכחה חד משמעית, ולא משנה מה תגידו לא ישנה את זה. דתות זה לא עובדה. אז מי אתם שתתנשאו עלי? הדעות שלכם לא יותר טובות או נכונות מהדעות שלי בשום צורה.
זה פשוט מגעיל לשנוא מישהו רק על פי זה שיש לו אמונה שונה משלכם. אין לכל האמונות של הדתות הוכחה חד משמעית, ולא משנה מה תגידו לא ישנה את זה. דתות זה לא עובדה. אז מי אתם שתתנשאו עלי? הדעות שלכם לא יותר טובות או נכונות מהדעות שלי בשום צורה.
שואל השאלה:
כבר ממזמן ידעתי שישוע הוא המשיח ופשוט התכחשתי לזה, חיפשתי הוכחות נגד. אבל הבנתי שאין לי מה להתכחש לאמת שלי
כבר ממזמן ידעתי שישוע הוא המשיח ופשוט התכחשתי לזה, חיפשתי הוכחות נגד. אבל הבנתי שאין לי מה להתכחש לאמת שלי
אבל חוץ מזה הוא מבית דוד לפי היהדות ? לפי מה שאני יודעת המשיח חייב להיות מבית דוד
אמת לדעתך^
שואל השאלה:
בטח שישוע מבית דוד. תצפי בסרטונים של igod, הם מעולים ומוכיחים הכל
בטח שישוע מבית דוד. תצפי בסרטונים של igod, הם מעולים ומוכיחים הכל
שואל השאלה:
נכון, לדעתי זו האמת
נכון, לדעתי זו האמת
הם לא מוכיחים כלום הם רק טוענים
"(ד) ואם יעמוד מלך מבית דוד, הוגה בתורה ועוסק במצוות כדוד אביו, כפי תורה שבכתב ושבעל פה, ויכוף בה כל ישראל לילך בה ולחזק בדקה, וילחם מלחמות יי הרי זה בחזקת שהוא משיח. אם עשה והצליח, ונצח כל האומות שסביביו, ובנה מקדש במקומו וקבץ נדחי ישראל הרי זה משיח בוודאי.
ואם לא הצליח עד כה, או נהרג בידוע שאינו זה שהבטיחה עליו תורה, והרי הוא ככל מלכי בית דוד השלמים הכשרים שמתו. ולא העמידו הקדוש ברוך הוא אלא לנסות בו רבים, שנאמר: "ומן המשכילים יכשלו לצרוף בהם, ולברר וללבן עד עת קץ, כי עוד למועד" (דניאל יא לה).
אף ישוע הנצרי, שדמה שיהיה משיח ונהרג בבית דין, כבר נתנבא בו דניאל, שנאמר: "ובני פריצי עמך ינשאו להעמיד חזון ונכשלו" (דניאל יא יד). וכי יש מכשול גדול מזה? שכל הנביאים דיברו שמשיח גואל ישראל ומושיעם, ומקבץ נדחיהם ומחזק מצוָתן; וזה גרם לאבד ישראל בחרב, ולפזר שאריתם ולהשפילם, ולהחליף התורה, ולהטעות רוב העולם לעבוד אלוה מבלעדי יי.
אבל מחשבות בורא העולם אין כוח באדם להשיגם, כי לא דרכינו דרכיו ולא מחשבותינו מחשבותיו. וכל הדברים האלו של ישוע הנצרי, ושל זה הישמעאלי שעמד אחריו, אינן אלא לישר דרך למלך המשיח, ולתקן העולם כולו לעבוד את יי ביחד, שנאמר: "כי אז אהפוך אל עמים שפה ברורה, לקרוא כולם בשם יי לעבדו שכם אחד" (צפניה ג ט)."
ואם לא הצליח עד כה, או נהרג בידוע שאינו זה שהבטיחה עליו תורה, והרי הוא ככל מלכי בית דוד השלמים הכשרים שמתו. ולא העמידו הקדוש ברוך הוא אלא לנסות בו רבים, שנאמר: "ומן המשכילים יכשלו לצרוף בהם, ולברר וללבן עד עת קץ, כי עוד למועד" (דניאל יא לה).
אף ישוע הנצרי, שדמה שיהיה משיח ונהרג בבית דין, כבר נתנבא בו דניאל, שנאמר: "ובני פריצי עמך ינשאו להעמיד חזון ונכשלו" (דניאל יא יד). וכי יש מכשול גדול מזה? שכל הנביאים דיברו שמשיח גואל ישראל ומושיעם, ומקבץ נדחיהם ומחזק מצוָתן; וזה גרם לאבד ישראל בחרב, ולפזר שאריתם ולהשפילם, ולהחליף התורה, ולהטעות רוב העולם לעבוד אלוה מבלעדי יי.
אבל מחשבות בורא העולם אין כוח באדם להשיגם, כי לא דרכינו דרכיו ולא מחשבותינו מחשבותיו. וכל הדברים האלו של ישוע הנצרי, ושל זה הישמעאלי שעמד אחריו, אינן אלא לישר דרך למלך המשיח, ולתקן העולם כולו לעבוד את יי ביחד, שנאמר: "כי אז אהפוך אל עמים שפה ברורה, לקרוא כולם בשם יי לעבדו שכם אחד" (צפניה ג ט)."
אנונימי
אני אישית חושבת שזה לא הגיוני שישו/ישוע המשיח כי המשיח סוג של יקים את המתים וישו נחשב מת אז:)
אנונימית
אגב, הרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח
אנונימי
הנה "ההוכחה" מהפרק שאתם קוראים לו "הפרק האסור"
(יג) הִנֵּה יַשְׂכִּיל עַבְדִּי יָרוּם וְנִשָּׂא וְגָבַהּ מְאֹד.
(יד) כַּאֲשֶׁר שָׁמְמוּ עָלֶיךָ רַבִּים כֵּן מִשְׁחַת מֵאִישׁ מַרְאֵהוּ וְתֹאֲרוֹ מִבְּנֵי אָדָם.
(טו) כֵּן יַזֶּה גּוֹיִם רַבִּים עָלָיו יִקְפְּצוּ מְלָכִים פִּיהֶם כִּי אֲשֶׁר לֹא סֻפַּר לָהֶם רָאוּ וַאֲשֶׁר לֹא שָׁמְעוּ הִתְבּוֹנָנוּ.
(א) מִי הֶאֱמִין לִשְׁמֻעָתֵנוּ וּזְרוֹעַ י"י עַל מִי נִגְלָתָה.
(ב) וַיַּעַל כַּיּוֹנֵק לְפָנָיו וְכַשֹּׁרֶשׁ מֵאֶרֶץ צִיָּה לֹא תֹאַר לוֹ וְלֹא הָדָר וְנִרְאֵהוּ וְלֹא מַרְאֶה וְנֶחְמְדֵהוּ.
(ג) נִבְזֶה וַחֲדַל אִישִׁים אִישׁ מַכְאֹבוֹת וִידוּעַ חֹלִי וּכְמַסְתֵּר פָּנִים מִמֶּנּוּ נִבְזֶה וְלֹא חֲשַׁבְנֻהוּ.
(ד) אָכֵן חֳלָיֵנוּ הוּא נָשָׂא וּמַכְאֹבֵינוּ סְבָלָם וַאֲנַחְנוּ חֲשַׁבְנֻהוּ נָגוּעַ מֻכֵּה אֱלֹהִים וּמְעֻנֶּה.
(ה) וְהוּא מְחֹלָל מִפְּשָׁעֵנוּ מְדֻכָּא מֵעֲוֺנֹתֵינוּ מוּסַר שְׁלוֹמֵנוּ עָלָיו וּבַחֲבֻרָתוֹ נִרְפָּא לָנוּ.
(ו) כֻּלָּנוּ כַּצֹּאן תָּעִינוּ אִישׁ לְדַרְכּוֹ פָּנִינוּ וַי"י הִפְגִּיעַ בּוֹ אֵת עֲוֺן כֻּלָּנוּ.
(ז) נִגַּשׂ וְהוּא נַעֲנֶה וְלֹא יִפְתַּח פִּיו כַּשֶּׂה לַטֶּבַח יוּבָל וּכְרָחֵל לִפְנֵי גֹזְזֶיהָ נֶאֱלָמָה וְלֹא יִפְתַּח פִּיו.
(ח) מֵעֹצֶר וּמִמִּשְׁפָּט לֻקָּח וְאֶת דּוֹרוֹ מִי יְשׂוֹחֵחַ כִּי נִגְזַר מֵאֶרֶץ חַיִּים מִפֶּשַׁע עַמִּי נֶגַע לָמוֹ.
(ט) וַיִּתֵּן אֶת רְשָׁעִים קִבְרוֹ וְאֶת עָשִׁיר בְּמֹתָיו עַל לֹא חָמָס עָשָׂה וְלֹא מִרְמָה בְּפִיו.
(י) וַי"י חָפֵץ דַּכְּאוֹ הֶחֱלִי אִם תָּשִׂים אָשָׁם נַפְשׁוֹ יִרְאֶה זֶרַע יַאֲרִיךְ יָמִים וְחֵפֶץ י"י בְּיָדוֹ יִצְלָח.
(יא) מֵעֲמַל נַפְשׁוֹ יִרְאֶה יִשְׂבָּע בְּדַעְתּוֹ יַצְדִּיק צַדִּיק עַבְדִּי לָרַבִּים וַעֲוֺנֹתָם הוּא יִסְבֹּל.
(יב) לָכֵן אֲחַלֶּק לוֹ בָרַבִּים וְאֶת עֲצוּמִים יְחַלֵּק שָׁלָל תַּחַת אֲשֶׁר הֶעֱרָה לַמָּוֶת נַפְשׁוֹ וְאֶת פֹּשְׁעִים נִמְנָה וְהוּא חֵטְא רַבִּים נָשָׂא וְלַפֹּשְׁעִים יַפְגִּיעַ.
[ישעיהו נ''ב-נ''ג]
ה' מתאר את ''עבדו'' שהוא נהפך לאדם גבוה ונישא מאוד וכולם חשבו שהוא סתם בן אדם בזוי, נבזה, איש מכאובות ידוע חולי, לא חשבנו שהוא יהיה המושיע, מחולל מפשעינו
ואז הוא הובל כצאן לטבח ונתן בשביל רשעים את המוות שלו והוא יסבול ויישא את כל העוונות
נוצרים:
זה ישו, הוא הובל כצאן לטבח והוא נשא את עוון כל העם! הוא נחשב כבזוי ואיש מכאוהות ידוע חולי אבל הוא יקום לתחייה בדמות אחרת ואז הוא יהיה נישא מעל כולם!!
יהודים:
מה אתם מפגר*ם? במשך כל הספר כולו כשמופיע ''עבדי'' זה מדובר על עם ישראל, זה מופיע עשרות פעמים שזה עם ישראל, פתאום אתם טוענים שזה ישו?
ובכלל הנבואה הזאת התקיימה כבר בתחילת ימי בית שני כששבו מגלות בבל כי ישעיהו מתנבא על סוף בית ראשון ותחילת בית שני (עוד לפני היוונים)! [אבן כספי]
יודעים מה, נגיד שזה מדבר על איזשהו בן אדם, יש אלפי אפשרויות של אנשים, כל כך הרבה אנשים ונביאים מתו או נישאו לבסוף מעל העם, דווקא אני הייתי אומר שזה ירמיהו ["הגאון" - רס''ג]
ואפשר לפרש על מרדכי היהודי פשוט העם, על עזרא, על יהושע בן יהוצדק הכהן הגדול, על המשיח שעתיד לבוא, על ישעיהו עצמו בכלל!
(יג) הִנֵּה יַשְׂכִּיל עַבְדִּי יָרוּם וְנִשָּׂא וְגָבַהּ מְאֹד.
(יד) כַּאֲשֶׁר שָׁמְמוּ עָלֶיךָ רַבִּים כֵּן מִשְׁחַת מֵאִישׁ מַרְאֵהוּ וְתֹאֲרוֹ מִבְּנֵי אָדָם.
(טו) כֵּן יַזֶּה גּוֹיִם רַבִּים עָלָיו יִקְפְּצוּ מְלָכִים פִּיהֶם כִּי אֲשֶׁר לֹא סֻפַּר לָהֶם רָאוּ וַאֲשֶׁר לֹא שָׁמְעוּ הִתְבּוֹנָנוּ.
(א) מִי הֶאֱמִין לִשְׁמֻעָתֵנוּ וּזְרוֹעַ י"י עַל מִי נִגְלָתָה.
(ב) וַיַּעַל כַּיּוֹנֵק לְפָנָיו וְכַשֹּׁרֶשׁ מֵאֶרֶץ צִיָּה לֹא תֹאַר לוֹ וְלֹא הָדָר וְנִרְאֵהוּ וְלֹא מַרְאֶה וְנֶחְמְדֵהוּ.
(ג) נִבְזֶה וַחֲדַל אִישִׁים אִישׁ מַכְאֹבוֹת וִידוּעַ חֹלִי וּכְמַסְתֵּר פָּנִים מִמֶּנּוּ נִבְזֶה וְלֹא חֲשַׁבְנֻהוּ.
(ד) אָכֵן חֳלָיֵנוּ הוּא נָשָׂא וּמַכְאֹבֵינוּ סְבָלָם וַאֲנַחְנוּ חֲשַׁבְנֻהוּ נָגוּעַ מֻכֵּה אֱלֹהִים וּמְעֻנֶּה.
(ה) וְהוּא מְחֹלָל מִפְּשָׁעֵנוּ מְדֻכָּא מֵעֲוֺנֹתֵינוּ מוּסַר שְׁלוֹמֵנוּ עָלָיו וּבַחֲבֻרָתוֹ נִרְפָּא לָנוּ.
(ו) כֻּלָּנוּ כַּצֹּאן תָּעִינוּ אִישׁ לְדַרְכּוֹ פָּנִינוּ וַי"י הִפְגִּיעַ בּוֹ אֵת עֲוֺן כֻּלָּנוּ.
(ז) נִגַּשׂ וְהוּא נַעֲנֶה וְלֹא יִפְתַּח פִּיו כַּשֶּׂה לַטֶּבַח יוּבָל וּכְרָחֵל לִפְנֵי גֹזְזֶיהָ נֶאֱלָמָה וְלֹא יִפְתַּח פִּיו.
(ח) מֵעֹצֶר וּמִמִּשְׁפָּט לֻקָּח וְאֶת דּוֹרוֹ מִי יְשׂוֹחֵחַ כִּי נִגְזַר מֵאֶרֶץ חַיִּים מִפֶּשַׁע עַמִּי נֶגַע לָמוֹ.
(ט) וַיִּתֵּן אֶת רְשָׁעִים קִבְרוֹ וְאֶת עָשִׁיר בְּמֹתָיו עַל לֹא חָמָס עָשָׂה וְלֹא מִרְמָה בְּפִיו.
(י) וַי"י חָפֵץ דַּכְּאוֹ הֶחֱלִי אִם תָּשִׂים אָשָׁם נַפְשׁוֹ יִרְאֶה זֶרַע יַאֲרִיךְ יָמִים וְחֵפֶץ י"י בְּיָדוֹ יִצְלָח.
(יא) מֵעֲמַל נַפְשׁוֹ יִרְאֶה יִשְׂבָּע בְּדַעְתּוֹ יַצְדִּיק צַדִּיק עַבְדִּי לָרַבִּים וַעֲוֺנֹתָם הוּא יִסְבֹּל.
(יב) לָכֵן אֲחַלֶּק לוֹ בָרַבִּים וְאֶת עֲצוּמִים יְחַלֵּק שָׁלָל תַּחַת אֲשֶׁר הֶעֱרָה לַמָּוֶת נַפְשׁוֹ וְאֶת פֹּשְׁעִים נִמְנָה וְהוּא חֵטְא רַבִּים נָשָׂא וְלַפֹּשְׁעִים יַפְגִּיעַ.
[ישעיהו נ''ב-נ''ג]
ה' מתאר את ''עבדו'' שהוא נהפך לאדם גבוה ונישא מאוד וכולם חשבו שהוא סתם בן אדם בזוי, נבזה, איש מכאובות ידוע חולי, לא חשבנו שהוא יהיה המושיע, מחולל מפשעינו
ואז הוא הובל כצאן לטבח ונתן בשביל רשעים את המוות שלו והוא יסבול ויישא את כל העוונות
נוצרים:
זה ישו, הוא הובל כצאן לטבח והוא נשא את עוון כל העם! הוא נחשב כבזוי ואיש מכאוהות ידוע חולי אבל הוא יקום לתחייה בדמות אחרת ואז הוא יהיה נישא מעל כולם!!
יהודים:
מה אתם מפגר*ם? במשך כל הספר כולו כשמופיע ''עבדי'' זה מדובר על עם ישראל, זה מופיע עשרות פעמים שזה עם ישראל, פתאום אתם טוענים שזה ישו?
ובכלל הנבואה הזאת התקיימה כבר בתחילת ימי בית שני כששבו מגלות בבל כי ישעיהו מתנבא על סוף בית ראשון ותחילת בית שני (עוד לפני היוונים)! [אבן כספי]
יודעים מה, נגיד שזה מדבר על איזשהו בן אדם, יש אלפי אפשרויות של אנשים, כל כך הרבה אנשים ונביאים מתו או נישאו לבסוף מעל העם, דווקא אני הייתי אומר שזה ירמיהו ["הגאון" - רס''ג]
ואפשר לפרש על מרדכי היהודי פשוט העם, על עזרא, על יהושע בן יהוצדק הכהן הגדול, על המשיח שעתיד לבוא, על ישעיהו עצמו בכלל!
igod קשה לי להאמין להם אחרי שראיתי את הסירטון שלהם על כמה "האישה נחותה ביהדות" אז אני רוצה הוכחה אמיתית אמיתית אמיתית אמיתית ולא מהשקרנים האלו לדוגמא תשובה מהויקיפדיה או מהאילן היוחסין שלו לפחות אם יש לך כוח לבדוק אני איכשהו בטעות מצאתי שאני מבית דוד לגביו אני לא בטוחה אבל בעיקרון גם אם הוא מבית דוד אין סיכוי שהוא יהיה המשיח מאחר והוא ידע שהוא בוגד בדת שלו ובכול זאת החליט לבגוד בדת שלו אז איך יכול להיות משיח שבגד בדת שלו בכוונה ?
שום דבר בתנך לא מצביע על זה שישו הוא המשיח
וigod הם מיסיונרים ולא אומרים טיפת אמת במיוחד בסרטונים על היהדות שהם מנסים כמה שיותר להוציא את היהדות רע
וigod הם מיסיונרים ולא אומרים טיפת אמת במיוחד בסרטונים על היהדות שהם מנסים כמה שיותר להוציא את היהדות רע
אנונימית
מה יפה הרי ישוע נולד ממריה הבתולה אם כן את חושבת שיכול להיות מישהו שנולד פאקינג מבתולה ועוד דבר את יכולה לראות את הסתירות בברית החדשה זה מוזר כל אחד מבין אחרת . בהצלחה לך את לא נקראת יהודיה את נקראת ישראלית במה את יהודיה במה
הוא לא נולד מבתולה
הוא נולד מ'הבתולה'
הוא נולד מ'הבתולה'
אנונימי