5 תשובות
אני מרגישה שהתקרר לעומת החמסין שהיה
גם בבוקר מוקדם יש יותר טל וכבר לא רואים כלום כשנכנסים לרכב אני צריכה להדליק חימום
אבל כשיוצאים מהמזגן החוצה בצהרים ובערב חםם
אני מסכימה לגמרי.
אני לא מבינה את כל האנשים שאומרים שחם, מתחיל להתקרר כבר
שואל השאלה:
חורף
אנונימית
ממש חםם