10 תשובות
זה ממש כיף
האמת היא שמאז שאני קטן
אני מעודד את עצמי במשפט
:"אם יקרה לי משהו הלונה פארק יסגר אז הלונה פארק לא יקח את הסיכון הזה"
אני מעודד את עצמי במשפט
:"אם יקרה לי משהו הלונה פארק יסגר אז הלונה פארק לא יקח את הסיכון הזה"
אם עשית, ואת יודעת שזה לא כיף אז אל תעלי
אפילו תגידי להם שאת באמת לא מרגישה טוב
אפילו תגידי להם שאת באמת לא מרגישה טוב
שואל השאלה:
זה לא קשור לכיף או לא כיף לי זה באמת פשוט מרגיש לא נעים וסבל כאילו לא כיף
זה לא קשור לכיף או לא כיף לי זה באמת פשוט מרגיש לא נעים וסבל כאילו לא כיף
באמת שלא כדאי לך לעלות, את שם כדי שתהני, ואל תתני ללחץ חברתי להשפיע עלייך
אני לא מסכים,
בן אדם צריך להתמודד עם הפחדים שלו.
בן אדם צריך להתמודד עם הפחדים שלו.
ולכולם זה ככה בהתחלה
מפחדים לפני
אבל בסוף שמחים שעשו את זה
מפחדים לפני
אבל בסוף שמחים שעשו את זה
היי אני מבינה אותך.
אני אישית מעדיפה תמיד ללכת למתחם של הילדים ולעשות את המתקנים שם...
אני אישית מעדיפה תמיד ללכת למתחם של הילדים ולעשות את המתקנים שם...
שואל השאלה:
עשיתי את כלל אה מתקנים חוץ מהרכבת .
את ה360 סירה מתהפכת באמת הכל זה לא מפחד זה מחוויה של אי כיף
ועכשיו אני כבר לא שם וואלה אני שמחה שלא עשיתי בן אדם צריך להקשיב לעצמו
פחדתי בתורים ובדברים של מה שהייתי ועובדה שעשיתי אותם
עשיתי את כלל אה מתקנים חוץ מהרכבת .
את ה360 סירה מתהפכת באמת הכל זה לא מפחד זה מחוויה של אי כיף
ועכשיו אני כבר לא שם וואלה אני שמחה שלא עשיתי בן אדם צריך להקשיב לעצמו
פחדתי בתורים ובדברים של מה שהייתי ועובדה שעשיתי אותם
אחלה. העיקר שנהנית(:
באותו הנושא: