9 תשובות
אל תדבר על זה
להבין שזה שקיבלת ציון יותר טוב לא הופך אותך ליותר טובה מהם.
לא להפסיק
שואל השאלה:
זה כן^^
אנונימי
לא להעלות את זה לנושא שיחה
למה שתתנשא מעל אחרים? במקום לחזק אחרים ולתת להם את המוטיבציה הזו, אתה מוריד אותם למטה, ועוד מתנשא עליהם? מה זה עושה לך, זה גורם לך להרגיש טוב יותר? זה גורם לך להרגיש מלך, זה גורם לך להרגיש איינשטיין? אם כן, אתה לא.
תהיה אדם צנוע, אדם פשוט.
גם אני נורא משקידה בלימודים, והציונים שלי מאוד גבוהים תודה לאל. אבל אני מעולם לא אתנשא מעל מישהו אחר, להפך.
למשל...הממוצע שלי בתעודה היה 93, ושל חברה מאוד טובה שלי היה 81. אבל אני לא התנשאתי מעליה, אני עזרתי לה. בכל השאלות שהיו לה במתמטיקה לקיץ, נתתי לה סיוע - ובזכות זה היו נושאים שהיא הבינה.
או כשלפעמים היא רצתה להעתיק ממני, לא נתתי לה. להפך, הייתי עוזרת לה, הייתי מסבירה לה, ובהתחלה היא כעסה עליי - אבל היום היא אומרת לי תודה.

אנשים מתנשאים אלו אנשים בלי ביטחון שרוצים להוריד אחרים בשביל לעלות לעצמם.
אנשים כמוך.
להבין שזה סך הכל ציון
אנונימית
שואל השאלה:
^ למה אתה מסיק שקיבלתי ציון פחות מ-100?
אנונימי