5 תשובות
לשתות הרבה מים!!
אם כואב לך קחי כדור או שימי כרית חמה
תמיד שיהיה איתך פדים
ואל תילחצי אם הוא לא סדיר בהתחלה
אם כואב לך קחי כדור או שימי כרית חמה
תמיד שיהיה איתך פדים
ואל תילחצי אם הוא לא סדיר בהתחלה
אנונימית
יאא קודם כל, מזל טוב! איזה כיף!
ממליצה לך להיות פתוחה עם אמא שלך או מישהי קרובה שאת סומכת עלייך שתעזור לך ותייעץ לך בכל מה שתצטרכי:)
בהתחלה זה יכול להיות מוזר או מפחיד, אבל אל תדאגי את תלמדי להכיר את הגוף שלך ותדעי להתמודד עם זה:)
ממליצה לך להיות פתוחה עם אמא שלך או מישהי קרובה שאת סומכת עלייך שתעזור לך ותייעץ לך בכל מה שתצטרכי:)
בהתחלה זה יכול להיות מוזר או מפחיד, אבל אל תדאגי את תלמדי להכיר את הגוף שלך ותדעי להתמודד עם זה:)
מזל טוב!
- תמיד תקחי איתך פדים בנרתיק קטן
- תדאגי להחליף כל כמה זמן, תבדקי בשירותים אם התלכלך
- תחתונים לבנים
- כשאת בשירותים, תמיד תוודאי שלא השארת אסלה אדומה ומלא ניירות עם דם
- תרשמי מה התאריך שבו קיבלת מחזור, כדי שתדעי מתי בערך את אמורה לקבל גל חודש
- בדרך כלל, כשהמחזור עומד להגיע, יש יותר הפרשות, חצ'וקנים וכאבי בטן
- תמיד תקחי איתך פדים בנרתיק קטן
- תדאגי להחליף כל כמה זמן, תבדקי בשירותים אם התלכלך
- תחתונים לבנים
- כשאת בשירותים, תמיד תוודאי שלא השארת אסלה אדומה ומלא ניירות עם דם
- תרשמי מה התאריך שבו קיבלת מחזור, כדי שתדעי מתי בערך את אמורה לקבל גל חודש
- בדרך כלל, כשהמחזור עומד להגיע, יש יותר הפרשות, חצ'וקנים וכאבי בטן
יאא תנוחי הרבה ואל תלחצי אפילו אם זה כואב!! כשהבטן שלך כואבת אני ממליצה לך לשים משהו חם כמו כרית אם שמיכה חמימה מעל ולקחת כדור!! תאכלי מיליון שוקולדים ותשתמשי במחזור לתירוץ לקבל כל דבר ❤ מזל טוב
מזל טובב
תמיד לשים פדים / טמפונים בתיק, לא משנה לאן
אני שמה בתיק לבית ספר כדורים לכאבי בטן כי יש לי מחזור כואב ואני לא יכולה לשרוד בלי כדורים
אם את רוצה שיהיה לך גם תחתונים להחלפה בתיק
עוד משהו מאוד חשוב
נייר
אצלי בבית ספר אף פעם אין נייר וצריך להביא מהבית
תמיד לשים פדים / טמפונים בתיק, לא משנה לאן
אני שמה בתיק לבית ספר כדורים לכאבי בטן כי יש לי מחזור כואב ואני לא יכולה לשרוד בלי כדורים
אם את רוצה שיהיה לך גם תחתונים להחלפה בתיק
עוד משהו מאוד חשוב
נייר
אצלי בבית ספר אף פעם אין נייר וצריך להביא מהבית
באותו הנושא: