5 תשובות
יואו זה בדיוק מה שקורה לי.. אל דברי איתה
אני לא מבינה אותכם! מה יש לנסות להבין אותה? סיפור שלי: כשלי היה חבר יכלתי למצוא את הזמן להיפגש איתה ולבלות איתה, נכון שהיה קצת פחות יציאות אבל לא הזנחתי.. ואז כשלה יש היא שכחה מקיומי.. חנוכה האחרון הייתה תקופה חרא! רבתי עם חצי מהחברות שלי לא היה לי אף אחד והיא שמה עלי זין היא בכלל לא שאלה מה איתי.. זה נראה לכם כמו חברה? כשהיא ראתה שאני מצאתי לי חברות אחרות ואני יוצאת איתם היא פתאום התחילה להתקשר לשאול מה איתי וזה.. לחדש את הקשר.. אבל לא, אני לא יהיה הבובה שלה, והיא יודעת טוב מאוד שכשהם יפרדו היא תשב בבית ולא תצא לשום מקום.. מהניסיון שלי אני אומרת לך תראי לה שאת לא צריכה אותה ואם היא מעדיפה את חבר שלה עליך היא לא חברה.. חברה זה באש ובמים! לעזוב חברות בשביל חבר זה הדבר הכי מגעיל שאפשר לעשות..
אנונימי
מבינה אותך לגמריי.. היה לי מקרה דומה..
פשוט תגידי לה שאת מרגישה ככה.. ותקבעי איזה יום לצאת איתה לזכר הימים הטובים חח ועם היא תגיד שהיא לא יכולה בגלל החבר אז תעשי לה רגשות אשמה.. כאילו.. הוכחה לזה שהיא כן מזניחה.. היא בסוף תבין (:
פשוט תגידי לה שאת מרגישה ככה.. ותקבעי איזה יום לצאת איתה לזכר הימים הטובים חח ועם היא תגיד שהיא לא יכולה בגלל החבר אז תעשי לה רגשות אשמה.. כאילו.. הוכחה לזה שהיא כן מזניחה.. היא בסוף תבין (:
לנסות גם להבין אותה היא בקשר חדש זה שלב שאתה עד כדי כך מאוהב שאתה לא שם לב לימין ולשמאל
ואני ממליץ לך שיחה ב - 4 עיניים במקום שקט ללא לחץ של זמן ולשבת ברגוע ולהסביר לה שאת שמחה בשבילה אך את חושבת שהיא מזניחה את החברות בינכם
ואני ממליץ לך שיחה ב - 4 עיניים במקום שקט ללא לחץ של זמן ולשבת ברגוע ולהסביר לה שאת שמחה בשבילה אך את חושבת שהיא מזניחה את החברות בינכם
תנתקי איתה קשר.. וכשהם יפרדוו והיא תחזור אלייך שימי זין
באותו הנושא: