13 תשובות
צמחונות זאת דרך חיים, זה לא כן או לא.
לא
לא
חייב לשאול איך הגעת למצב שאת אוכלת נמלה?
אין כן או לא כל הקטע של צמחונות שזו דרך חיים שבחרת בה מרצונך זה לא כמו כשרות שאם בטעות אכלת משהו לא כשר זה עכשיו לא יהיה בסדר
לשאלה לא
לשאלה לא
כן תתביישי לך! אוכלת ככה נמלים
שואל השאלה:
היה לי בסלט
היה לי בסלט
אנונימית
לא את רצחת את הנמלה הזאת בדם קר זה חוסר צדק הינך מנודה מיידית מקהילת הצמחונים
אנונימית
אין חוקים בצמחונות. זה לא עובד ככה. צמחונות היא דרך חיים, יש כאלה שקוראים לעצמם צמחונים והם מדי פעם אוכלים בכלל בשר, כל אחד ומה שהוא מאמין בו. הנמלה הזו לא מסכנת לך את החיים וזה מה שחשוב כאן, לא קרה כלום❤
איך הייתה הנמלה?
שואל השאלה:
פיקנטית במיוחד
פיקנטית במיוחד
אנונימית
נשמע טעים
אנסה
אנסה
אם היית מודעת לזה שיש שם נמלה ולא הוצאת אותה אז אולי כן אבל אם לא שמת לב ואת סתם חושבת שאכלת נמלה וזה היה בטעות אז ממש לא
באותו הנושא: