18 תשובות
מה אתה מדבר אתה יודע מה אתה יכול ללמוד ב 4-5 ימים?
שום דבר ושום כלום אבל לפחות אתה יכול להקפיץ את התחלואה בארץ אז מה אני אגיד וול פלייד משרד הבריאות
שום דבר ושום כלום אבל לפחות אתה יכול להקפיץ את התחלואה בארץ אז מה אני אגיד וול פלייד משרד הבריאות
שואל השאלה:
4-5 בימים הראשונים לא לומדים כלום הדבר היחידי שלומדים זה להכיר את החברים זהו זה הכול לומדים קצת על מה אתה לומד בשנה הראשונה וזהו
4-5 בימים הראשונים לא לומדים כלום הדבר היחידי שלומדים זה להכיר את החברים זהו זה הכול לומדים קצת על מה אתה לומד בשנה הראשונה וזהו
אנונימי
שואל השאלה:
לא גלובלי ולא נעליים מיותר ללמוד 4-5 ימים שאתה תשכח את החומר מהר מאוד תחשבו ילדים שמתרגלים לשגרה של לימודים פתאום חוזרים לחופש ולא רואים חברים כבר עדיף שיהיה חופש.
לא גלובלי ולא נעליים מיותר ללמוד 4-5 ימים שאתה תשכח את החומר מהר מאוד תחשבו ילדים שמתרגלים לשגרה של לימודים פתאום חוזרים לחופש ולא רואים חברים כבר עדיף שיהיה חופש.
אנונימי
בדיוק אבל משרד החינוך מרגישים שהם חייבים להחזיר את החינוך כמה שיותר מוקדם כי פתאום אחרי שנה הם הבינו שחייב להשלים פערים חברתיים ורגשיים ודחוף דחוף דחוף שזה יקרה כבר ב5 ימים הראשונים של ספטמבר שגם אם לא היה קורונה לא היו מעלים לראש בכלל שיש ילדים שמתמודדים עם אותם פערים ביומיום ולא אכפת להם אז פתאום כשהכי צריך לקחת החלטות זהירות הם החליטו "להתחשב" לנו ו"להקשיב" לנו כדי שנוכל להתגבר על פערים חברתיים אני באמת שונא את המערכת חינוך הזאת מכל הלב (חוץ ממדעי המחשב את זה אני דווקא אוהב במערכת)
שואל השאלה:
איזה פערים אפשר להשלים ב4-5 ימים?
איזה פערים אפשר להשלים ב4-5 ימים?
אנונימי
שואל השאלה:
כדי להשלים פערים צריך לעשות לימודים בחופש הגדול הרבה לא יסכימו מבין את הסיבה.
כדי להשלים פערים צריך לעשות לימודים בחופש הגדול הרבה לא יסכימו מבין את הסיבה.
אנונימי
בדיוק בגלל זה המערכת חינוך הזאת אדיוטית ולא מבינה את התלמידים איך 5 ימים יכולים לתרום לנו
שואל השאלה:
הפערים הם יותר חברתיים מאשר לימודים בכלל ככה אני רואה את זה ללמוד דרך מסך זה לא פשוט נכון אבל בסופו של דבר עוד איכשהו למדנו משהו אבל חברתי זה פגע הרבה יותר.
הפערים הם יותר חברתיים מאשר לימודים בכלל ככה אני רואה את זה ללמוד דרך מסך זה לא פשוט נכון אבל בסופו של דבר עוד איכשהו למדנו משהו אבל חברתי זה פגע הרבה יותר.
אנונימי
שואל השאלה:
אני ביב זה לא קשור מה שאמרתה בכלל מנסיון זה לא ייתן פוש בכלל הימים האלו בספטמבר אני לא זוכר שאני למדתי, בכלל בספטמבר וזכרתי אותו עד שחזרנו מהחגים הגיוני מן הסתם.
אני ביב זה לא קשור מה שאמרתה בכלל מנסיון זה לא ייתן פוש בכלל הימים האלו בספטמבר אני לא זוכר שאני למדתי, בכלל בספטמבר וזכרתי אותו עד שחזרנו מהחגים הגיוני מן הסתם.
אנונימי
שואל השאלה:
לומדים אבל מה לומדים?
לומדים אולי את המבנה או את ההתחלה של החומר שזה הבסיס וגם את זה שוכחים אחרי החגים ואז עוד פעם צריך לחזור על זה אז מה עשינו.
לומדים אבל מה לומדים?
לומדים אולי את המבנה או את ההתחלה של החומר שזה הבסיס וגם את זה שוכחים אחרי החגים ואז עוד פעם צריך לחזור על זה אז מה עשינו.
אנונימי
שואל השאלה:
טוב בכל מקרה אני רואה סיבה טובה לחזור בשביל 4-5 ימי לימוד.
טוב בכל מקרה אני רואה סיבה טובה לחזור בשביל 4-5 ימי לימוד.
אנונימי
זה לא כדאי זה יבוא על חשבון חודש שלם מהחופש הגדול.. קיצר זה לא עדיף
אני לא חושב שצריך 3 חודשים חופש גדול אבל אני כן חושב שלא צריך להתחיל ללמוד פרונטלית או לפחות צריך לעשות יום בית ספר יום זום עם יותר שעות זום כי כרגע לזרוק מאות אלפי ילדים למוסדות סגורים ל6 עד 8 שעות ביום יעשה הרבה נזק ועלייה בתחלואה חלאס עם ה"התחשבות" אתם רוצים להחזיר אותנו כמו שצריך לבתי ספר תחזירו אותנו כשהשטח נקי ולא כשהמצב עומד על 8000+ מאומתים ביום
אנשים אתם לא מבינים בנט הזה לא מבין כלום מהחיים שלו בגללו אנחנו ניכנס לעוד 200 סגרים וכולנו ניהיה חולים בגלל שהאידיוט הזה לא מבין שהוא צריך לעשות עכשיו סגר של חודש( להתחיל ללמוד בזום אבל שיהיה סגר כמו הראשון) ואז כמות החולים תרד משמעותית ואז אולי יהיה אפשר לחזור
ברגע זה הוא רק הורס את כל מה שביבי עשה
ברגע זה הוא רק הורס את כל מה שביבי עשה
אני לא אתייחס לפוליטיקה אבל עקרונית חשוב שתהיה ירידה משמעותית בתחלואה כדי להבטיח לאנשים הבטחות כמו צמצום פערים כשהמצב הוא כפי שהוא, שדרך אגב למידה מרחוק אמורה להיות יתרון עצום ואפשר היה להפיק ממנה כל כך הרבה טוב ומי יודע אולי אפילו יותר מבתי ספר אבל התועלת היחידה שמישהו ראה בלמידה מרחוק זה להעביר הרצאות משעממות מול מסך מחשב ל7 שעות בלי לצאת מהחדר היו יכולים לעשות כל כך הרבה טוב לנצל את המחשבים ואת הטכנולוגיה לטובה להעביר משחקים ברשת ליצור קשרים חברתיים דרך הזומים ודרך המחשב אבל כאן השיטות חינוך מיושנות ולא באמת נראה שמישהו שם במשרד החינוך ניסה לחשוב במהלך השנה וחצי התנסות בזום האלו על פתרון אלטרנטיבי לכל הבעיות האלה שמחשבים באמת יכולים להעניק לנו
בגלל ראש הממשלה האידיוט הזה כולנו נהיה חולים
שואל השאלה:
מיותר צריך להתחיל באוקטובר וזה בלי קשר לקורונה לא הבנתי 1 בספטמבר זה יום קדוש?
מיותר צריך להתחיל באוקטובר וזה בלי קשר לקורונה לא הבנתי 1 בספטמבר זה יום קדוש?
אנונימי
טיפשי
באותו הנושא: