11 תשובות
על הכיפאק
שואל השאלה:
אבל צריך להגיש אוכל אני לא מדברת על הסדר עצמו אוכל כמו לא יודעת פשטידות וכאלה צריך גם להגיש?
אפשר לעשן צינגלה אחרי האחרוה
כן כן, בטח שיש אוכל
הסימנים זה בהתחלה ואז מגישים אוכל וקינוח:)
אנונימית
אוכל כאילו איזה שבאלך
מנה עיקרית ותוספות וזה
כמו כל סעודה
אנונימית
האמת היא שנדבר היחיד ש*חייבים* זה אוכל כמו לכל סעודת יום טוב.
ושאר הסימנים מגישים קודם, הם לסימן טוב, ואינם חובה.
מה, את השנה אחראית על ניהול סעודת ליל ראש השנה במקום שתהיי?
זה משפחתי או חברים?
שואל השאלה:
משפחתי
מגישים מה שאוהבים..
זה כמו כזה בערב שבת
אני מכין קובה ופפסי מקס אבל זה בכול ארוחה לא רק רוש השנה
אנחנו בהתחלה אוכלים סימנים ומברכים עליהם(תפוח עם דבש וכול האחרים).
ואז אוכלים קצת סלטים ומנה עיקרית ואז קינוח
ראש של דג
רימון
תפוח בדבש

ואני לא יודעת מה עוד..