18 תשובות
לא הבנתי
נראלי כדאי לך לסלוח להן. הם עכשיו עזרו לך להתמודד עם משהו שקשה לך. וזה לא שיש מספר מוגבל של פעמים שאת יכולה לשנוא מישהו. אם יקרה עוד פעם משהו ביניכם את יכולה בכיף לחזור לשנוא אותן
הייתי מנסה להתפייס עם מי שניחם אותי והיה לו אכפת
אבל אם ממשיכות להיות צבועות....אז להודות להן בכל זאת ולעזוב אותן כי הם השפעה לא טובה..... אם הבנתי את השאלה
אבל אם ממשיכות להיות צבועות....אז להודות להן בכל זאת ולעזוב אותן כי הם השפעה לא טובה..... אם הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
כתבתי לכמה בנות שרבתי איתן משהו אישי שקרה לחברה שלי, שפונתה היום באמבולנס. והבנות האלה ניחמו אותי וכל זה, אבל הן עדיין פגעו בי בעבר ולא סתם ריבים של קטנים באמת פגעו בי והורידו לי אמון באנשים.
ובאמת לא הייתי צריכה את העזרה האישית שלהן ללנחם אותי (בכל זאת חברה שלי כנראה תמות לדעתי והיא במצב קשה) רק בגלל שהן מאמינות בהשם שינצלו את הכוח לטובה ויתפללו, כי בכל זאת העזרה היא לא לי היא לילדה שקרה לה המעשה. אם זה היה משהו שקרה לי לא הייתי משתפת אותן (כי זה צבוע מצידי), אבל התפילה שלהן קשורה לבריאות של ילדה אחרת.
אז זה בסדר שבלב שלי אני לא סולחת להן על הדברים שהן עשו לי בעבר?
זה בסדר שאני לא מחשיבה את העזרה שלהן לכאילו כיפור על מה שהן עשו? כי זה שהן עזרו לי (ויותר נכון לילדה אחרת) לא אומר שהדברים *בנינו* נפתרו
כתבתי לכמה בנות שרבתי איתן משהו אישי שקרה לחברה שלי, שפונתה היום באמבולנס. והבנות האלה ניחמו אותי וכל זה, אבל הן עדיין פגעו בי בעבר ולא סתם ריבים של קטנים באמת פגעו בי והורידו לי אמון באנשים.
ובאמת לא הייתי צריכה את העזרה האישית שלהן ללנחם אותי (בכל זאת חברה שלי כנראה תמות לדעתי והיא במצב קשה) רק בגלל שהן מאמינות בהשם שינצלו את הכוח לטובה ויתפללו, כי בכל זאת העזרה היא לא לי היא לילדה שקרה לה המעשה. אם זה היה משהו שקרה לי לא הייתי משתפת אותן (כי זה צבוע מצידי), אבל התפילה שלהן קשורה לבריאות של ילדה אחרת.
אז זה בסדר שבלב שלי אני לא סולחת להן על הדברים שהן עשו לי בעבר?
זה בסדר שאני לא מחשיבה את העזרה שלהן לכאילו כיפור על מה שהן עשו? כי זה שהן עזרו לי (ויותר נכון לילדה אחרת) לא אומר שהדברים *בנינו* נפתרו
אנונימית
שואל השאלה:
הבנות האלה קיללו אותי בווצאפ וחסמו אותי ללא סיבה מיוחדת וסיפרו לי שקרים וזלזלו ברגשות שלי^^^ זה לא כזה פשוט. ביקשתי מהן נטו לעזור לילדה אחרת. זה לא אומר שהעניינים בנינו בסדר...
הבנות האלה קיללו אותי בווצאפ וחסמו אותי ללא סיבה מיוחדת וסיפרו לי שקרים וזלזלו ברגשות שלי^^^ זה לא כזה פשוט. ביקשתי מהן נטו לעזור לילדה אחרת. זה לא אומר שהעניינים בנינו בסדר...
אנונימית
כן זה בסדר להמשיך לשנוא אותן. אבל אני מזכירה לך שאת זאת שפנית אליהן. אני מבינה את ההרגשה הזאת שקורה משהו לחברה קרובה כי פעם פינו גם אותי באמבולנס, וראיתי כמה החברה הכי טובה שלי התחרפנה, אבל יכולת לפנות להרבה אנשים אחרים, ובכל זאת פנית אליהן. הן היו נחמדות אלייך והרגיעו אותך, את לא חושבת שזה טיפה צבוע מצידך לבקש מהן עזרה ואז לשנוא אותן?
שואל השאלה:
ביקשתי מהן לעזור לה. לא לי. לא ביקשתי מהן להרגיע אותי. ואני האמת חשבתי על זה שזה צבוע מצידי אבל בכל זאת אני ביקשתי מהן להתפלל עבורה שהכל יהיה טוב.
זה לא מכפר על מה שהן עשו לי והן עשו לי דברים ברמה של אני לא סומכת על אנשים בכלל.
ביקשתי מהן לעזור לה. לא לי. לא ביקשתי מהן להרגיע אותי. ואני האמת חשבתי על זה שזה צבוע מצידי אבל בכל זאת אני ביקשתי מהן להתפלל עבורה שהכל יהיה טוב.
זה לא מכפר על מה שהן עשו לי והן עשו לי דברים ברמה של אני לא סומכת על אנשים בכלל.
אנונימית
אני חושבת שכן אבל...בכל זאת תנסי להתפייס איתם לדבר מה קרה ולמה הם עשו את זה, אבל אם את רואה שהן עושות לך רע והכוונות שלהן היו שליליות ואין בהן חרטה על מה שהן עשו תעזבי אותן.
שואל השאלה:
אני פשוט אכתוב להן תודה ושהכל היה בסדר (שזה לאו דווקא יכול להיות נכון) ואני אמשיך בחיים שלי ואראה עם מה יש לי להתמודד.
ואגב אין לי עוד אופציות למי לכתוב, אין לי הרבה חברים רק היא ועוד שתיים לא מהכיתה שישנות.
ושוב. ביקשתי מהן להתפלל בשבילה, לא לנחם אותי. זה שהן בחרו לנחם אותי זה מאוד מוערך, אבל זה לא מכפר על קללות, חסימות בווצאפ, והורדת אמון ובאמת לזלזל ברגשות שלי.
למשל כשאני מספרת לבנאדם שאני מרגישה שקןפה והוא מזלזל בזה, ושסיפרתי למישהי משהו שקרה לי עם ילדה אחרת שקשור קצת אלייה והיא לא מתעניינת ומזלזלת.
זו התנהגות מזוייפת מצד בנות אחרות, להראות את עצמן בפני אנשים ילדות טובות ועוזרות אבל בתכלס שתי חברות קרובות שלי שסיפרתי עלייהן בפסקה שאחת מהן לא התעניינה בי והשנייה זלזלה ברגשות שלי. אז זה מסית את כל ההתנהגות הטובה שהן מנסות לשדר וזה מה שהופך אותן לצבועות
תבינו את זה שמעשה טוב של בן אדם לא מכפר על מעשה רע. אנחנו לא בסרט. וחוץ מזה גם לא ביקשתי מהן לעזור לי ביקשתי מהן לעזור לילדה אחרת כשהן מאמינות בהשם.
אני פשוט אכתוב להן תודה ושהכל היה בסדר (שזה לאו דווקא יכול להיות נכון) ואני אמשיך בחיים שלי ואראה עם מה יש לי להתמודד.
ואגב אין לי עוד אופציות למי לכתוב, אין לי הרבה חברים רק היא ועוד שתיים לא מהכיתה שישנות.
ושוב. ביקשתי מהן להתפלל בשבילה, לא לנחם אותי. זה שהן בחרו לנחם אותי זה מאוד מוערך, אבל זה לא מכפר על קללות, חסימות בווצאפ, והורדת אמון ובאמת לזלזל ברגשות שלי.
למשל כשאני מספרת לבנאדם שאני מרגישה שקןפה והוא מזלזל בזה, ושסיפרתי למישהי משהו שקרה לי עם ילדה אחרת שקשור קצת אלייה והיא לא מתעניינת ומזלזלת.
זו התנהגות מזוייפת מצד בנות אחרות, להראות את עצמן בפני אנשים ילדות טובות ועוזרות אבל בתכלס שתי חברות קרובות שלי שסיפרתי עלייהן בפסקה שאחת מהן לא התעניינה בי והשנייה זלזלה ברגשות שלי. אז זה מסית את כל ההתנהגות הטובה שהן מנסות לשדר וזה מה שהופך אותן לצבועות
תבינו את זה שמעשה טוב של בן אדם לא מכפר על מעשה רע. אנחנו לא בסרט. וחוץ מזה גם לא ביקשתי מהן לעזור לי ביקשתי מהן לעזור לילדה אחרת כשהן מאמינות בהשם.
אנונימית
אז אני מצטערת. אני בתור בן אדם חילוני, כשאני מבקשת מאנשים להתפלל בשבילי או בשביל מישהו אחר זה בעצם מבחינתי כמו להגיד להם ''תנחמו אותי.'' חשבתי שזה אותו המצב. אז באמת סליחה. אני מקווה שחברה שלך תהיה בסדר. המון בהצלחהה
שואל השאלה:
לא הבנתי על מה את מתנצלת
לא הבנתי על מה את מתנצלת
אנונימית
הייתי לא נחמדה ויצאתי מנקודת הנחה שאת פשוט התכוונת לזה שהן ינחמו אותך ולא באמת יתפללו
שואל השאלה:
את ממש מהממת את לא צריכה להתנצל, אגב רשמתי לך הרגע בקיר תודות :))
ושאלה קטנה, אז את חושבת שזה מוצדק שבלב שלי אני לא סולחת להם?
את ממש מהממת את לא צריכה להתנצל, אגב רשמתי לך הרגע בקיר תודות :))
ושאלה קטנה, אז את חושבת שזה מוצדק שבלב שלי אני לא סולחת להם?
אנונימית
היי ראיתי שרשמת, עכשיו כשהבנתי מה הלך שם מהנקודת מבט שלך אז אני חושבת שזה כן מוצדק.
אם את צריכה מישהו לדבר איתו אני פה❤❤❤
אם את צריכה מישהו לדבר איתו אני פה❤❤❤
שואל השאלה:
תודה רבה אוהבת מלא יא אחות!
תודה רבה אוהבת מלא יא אחות!
אנונימית
anytime:)
חברה שלך עומדת למות וזה מה שאת דואגת לגביו? אוקיי
שואל השאלה:
חברה שלי לא מתה^
וזו לא דאגה גדולה. אל תיכנס לי לחיים תודה
חברה שלי לא מתה^
וזו לא דאגה גדולה. אל תיכנס לי לחיים תודה
אנונימית