התחברות
הרשמה
היי אנחנו כל המשפחה חיוביים לקורונה 4 אנשים אנחנו יכולים להיות אחד ליד השני?
1 בספטמבר 2021, 16:15
קורונה
בידוד
COVID 19
6 תשובות
כן
מ
מארק סלואן מקסטימי בשבילכם
כן
ו
וליה קרנבל
כן
א
אין שם עדיין
כן
תרגישו טוב!3>
ל
לא חשבתי
כע
R
Rudy the king
הבראה מהירה
R
Rudy the king
באותו הנושא:
אם כולם במשפחה שלי חיוביים לקורונה חוץ מאמא שלי וממני, זה בסדר שאפגש עם חברים היום?
כדאי לעשות בדיקת קורונה אם מישהי מהשכבה שלי חיובית לקורונה
כל המשפחה של החברה הכי טובה שלי יצאו חיוביים לקורונה.
חיובי בבדיקת קורונה זה אומר חיובי שאין לי קורונה נכון??
אני חיובית לקורונה ואני בחדר המשפחה שלי נבדקו ויצאו חיוביים מותר לי להתערבב איתם ?
כל המשפחה של חברה שלי חיוביים לקורונה אבל חברה שלי עדיין לא קיבלה תשובה ו
הייתי ליד חברה שלי והמשפחה שלה במשך כמה שעות והם חיוביים לקורונה, מה הסיכויים שנדבקתי?
קורונה זאת משפחת נגיפים שבה גם נמצא הסארס, אז למה לקורונה קוראים קורונה אם למשפחת נגיפים קוראים קורונה ?
אם הייתם חיוביים לקורונה הייתם בוכים?
הייתי ליד חברה שלי והמשפחה שלה במשך כמה שעות והם חיוביים לקורונה, מה הסיכויים שנדבקתי?
כל המשפחה שלי כרגע חיובית לקורונה ואנחנו גרים באותו הבית, זה בסדר אם נהיה עכשיו אחד ליד השני?