4 תשובות
קניתי בסלקשיין גזרת בנים כי של הבנות לא היה מידה וזה היה ממש שקוף
מהפסאז ליד הבית הן יושבות ממש יפה בדרך כלל
טוונטי פור סבן
אבל הן טיפה שקופות לצערי