10 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט לא יודע אם לשלוח הודעה כזאת או לא
אנונימי
עונה בכנות
הייתי כותבת כזה סבבה מה קורה נראה לי
הייתי זורמת, תשלח
הייתי זורמת עם זה, תשלח מה כבר יקרה
הייתי משנה את זה ל-היי את נראית לי ממש נחמדה תרצי אולי להכיר?
הייתי מגיבה בכזה אוו זה חמוד ואומרת למה לא
לא נורא ההודעה ששלחת לה לדעתי ממש נחמדה, הפסד שלה.
שואל השאלה:
שלחתי, קיבלתי סינון. טיפה מבאס אבל לא נורא, תודה
אנונימי
זה ממש חמוד לשלוח הודעה כזו והייתי עונה "כן בטח"