6 תשובות
אל תעשי כלום
לא רואה בעיה בזה
את פרקת כי משהו הפריע לך
לא ריכלת עליה מתוך רוע
את בסדר גצור על תתני לזה השפעה ואין לו סיב לכעוס בכלל
אז מנ אם הוא שמע
מה יש לו לעשות אם המידע הזה?
תגידי תודה שזה לא אח/ותך הקטנ/ה
תיקון
עם המידע הזה***
אה עכשיו קראתי וזה רציני
סורי חמדתי
שואל השאלה:
זה קצת היה נשמע מתוך רוע מה שאמרתי כי זה קצת נכון וזה היה עח איזה 10 דברים שהפריעו לי בא
ופעם הוא יתעצבן עליי שאמרתי לו שמשעמם אצלם אז עכשיו זה כבר ברמה אחרת
אנונימית
אוי