4 תשובות
כן
כי את כבר לא חולה
כי את כבר לא חולה
כן
זה עניין מורכב כי יכול להיות שיהיה לך עדיין תסמינים
תשאלי תרב ליתר ביטחון
תשאלי תרב ליתר ביטחון
לדעתי כן
אבל אם את רוצה את יכולה תמיד לשאול רב
אבל אם את רוצה את יכולה תמיד לשאול רב
אנונימי
באותו הנושא: