4 תשובות
כן
כי את כבר לא חולה
זה עניין מורכב כי יכול להיות שיהיה לך עדיין תסמינים
תשאלי תרב ליתר ביטחון
לדעתי כן
אבל אם את רוצה את יכולה תמיד לשאול רב
אנונימי