6 תשובות
את לא חייבת לאהוב את עצמך אבל כן את צריכה לקבל את עצמך כמו שאת ולהיות שלמה עם זה. בנוסף הכל אפשר לשנות.
שואל השאלה:
מה הקשר לשנות? אם שאלתי איך *לקבל* את עצמי?!
אנונימית
כי זה שאת מקבלת את עצמך לא אומר שאת לא פתוחה לשינוי. סבבה את נמצאת במצב מסויים עם הגוף ואת כן רוצה לעשות שינוי. אם לא היית רוצה לעשות שינוי זה היה משהו אחר.
שואל השאלה:
מי אמר שנאי לא רוצה לעשות שינויי? אבל אי אפשר פאקינג
אנונימית
אפשר אבל זה קשה, בכל מקרה בהצלחה.
להבין שאנחנו שונים...
יש אחת עם קילו אחד יותר ויש אחת עם קילו אחד פחות.
להבין שאת מושלמת כמו שאת לא משנה מה אחרים אומרים, ואני בטוחה שאת מושלמת
זה לא משנה כמה את שוקלת או איך את נראית, אני בטוחה שאת בן אדם מדהים ואת צריכה להבין את זה. (אני אמנם לא מכירה אותך אבל אני בטוחה שזה ככה)

אני מקווה שתתחילי לאהוב את עצמך, את מושלמת כמו שאת❤
_li