9 תשובות
תאמת אני לא חושבת שיהיה היום משהו
הם ככל הנראה יבואו להתנחלויות או לצפון אל תדאגי אם את מהמרכז למרות שאי אפשר לדעת תמיד צריך להיות עם הגנה
הם תמיד מאיימים אלה עזבי אותך סתם מדליקים אותי על הפצצות ובלאגנים בסוף אין כלום, חוצפנים
חמאס המשוגעים האלה מאיימים כל יומיים
לא/:
אנונימית
לא יהיה, הם יודעים שאם יהיה משהו היום הם יחטפו קשה
הם איימו גם לפני איזה שבועיים שבתשע לא יהיה שקט ובסוף לא קרה כלום
אז גם לא נראה לי שיקרה משהו היום

אה וגם אני גרה במרכז
מאיימים בטילים אם אחד מהמחבלים שברחו מהכלא ירצחו
שואל השאלה:
כן שמעתי על זה... וגם בחמל אמרו שאם נראה את אחד מהם אנחנו לא נהסס לירות בהם
אנונימית