7 תשובות
אני לא ממש מכיר את ההומור שלך
אבל אם זה כל כך מפריע לך תאמרי לו את זה ותבקשי שלא יידחף לך
תאמרי לו שיש לך הומור משלך
שואל השאלה:
זה לא רק על ההומור אלה גם כמעט על הכל...על כל דבר קטן יש לו משהו להגיד וכבר נמאס לי מזה
אנונימית
תאמרי לו שאת מרגישה שהוא לא נותן לך לבטא את עצמך ושהוא מכניס לך מילים לפה
שואל השאלה:
אוקי,תודה
אנונימית
ודברי איתי בפרטי אם את צריכה עזרה בדברים אחרים או סתם לדבר, מקווה בשבילך שהוא יקח לתשומת ליבו ויפסיק עם זה

שיהיה לך חג שמח ❤
שואל השאלה:
חג שמח ושנה טובה ❤
אנונימית
תראי לו שאת נעלבת או שתדברי איתו על זה או שתגידי לאמא שלך שתדבר איתו