10 תשובות
גל גבות זאת לא הזאתי מוונדר וומן?
אנונימי
יש את של בסטי והוא נדירר עולה בין 40-50 ויש את של אסנס הכחול שקוף גם פצצה עולה בין 9-12
אנונימי זאת ג'ל גדות
אנונימית
שואל השאלה:
כןן איך ידעת שהתכוונתי אליה?
אנונימית
אסנס טוב
גל גבות מלכה
אהבתי אותה עוד מהתקופה של מהיר ועצבני
אנונימי
ממש אהבתי משם את הזה של אפריל
של בסטי זה סבון גבות מושלם אבלל קחי בחשבון הנוזל נגמר מהר בטירוף!! אם למישהי יש מושג מאיפה קונים אותו בנפרד אשמח!

הבנתי שאפשר לעשות את זה עם ספריי לשיער אני אנסה ואעדכן ❤
של אסנס סבבה
לא וואו אבל זול
הסבון גבות של בסטי ממש טוב ועלה לי 50
אנונימית