5 תשובות
ישראל באסיה, כשאומרים אסייתים מתכוונים יותר לסין ויפן אבל תכנית כן
אנחנו בקצה של אסיה ומאוד קרובים לאירופה בגלל זה מחשיבים אותנו אירופים אבל עקרונית אנחנו על יבשת אסיה
כעיקרון מה שאת אומרת נכון אבל כשמדברים עלינו אני חושב שמתייחסים למזרח התיכון ולא לאסיה. אז אנחנו מזרח תיכוניים
ברור מה, את אמורה לדעת.
ואנחנו לא אסייתים כי המדינה שלנו מעורבבת עם הרבה מאוד עדות, חלק רוסים, חלק מרוקאים, חלק טריפוליטאים, חלק תימניים, חלק אמריקאים, ערבים...אנחנו מעורבבים בגלל השורשים שלנו - סבים, סבתות, הורים.

אסייתים אנחנו לא.
זה כמו שתגידי שהערבים כאן במדינה הם אסייתים. איך את רואה בזה קשר?
כן
כשאומרים "אסיאתים" מדברים על אנשים ממדינות כמו- סין,יפן, קוראיה
טכנית אנינו אסיאתים אבל אם שואלים אותך אם את אסיאתית תגידי שלא
יותר נכון להגיד שאנחנו מזרח תיכונים
אנונימית