6 תשובות
רגע למגלה עתידות.
סתם
יש מתיחות עם עזה אז יש מצב שיהיה הסלמה לדעתי יהיה עם חמאס והגיהאד ואני לא פוסל שחיזבאללה יצטרף גם הוא לגבי זמן לא יודע תלוי איך היא תיגמר גם תלוי
סתם
יש מתיחות עם עזה אז יש מצב שיהיה הסלמה לדעתי יהיה עם חמאס והגיהאד ואני לא פוסל שחיזבאללה יצטרף גם הוא לגבי זמן לא יודע תלוי איך היא תיגמר גם תלוי
נגד לבנון
זו בעיקר תהיה מלחמה אינטרנטית כזאת או אינתיפאדה
אני לא מצליחה לדמיין בשנים של היום מלחמה כמו 67
אולי כזה סוריה או איראן או אפילו סתם הרשות הפלסטינית וזה יגרר למדינות גדולות יותר ושנאה עולמית כמו מה שהיה במבצע
אני לא מצליחה לדמיין בשנים של היום מלחמה כמו 67
אולי כזה סוריה או איראן או אפילו סתם הרשות הפלסטינית וזה יגרר למדינות גדולות יותר ושנאה עולמית כמו מה שהיה במבצע
אנונימית
התרחישים של הצבא כיום הם נגד לבנון, נגיד בתור לוחם אני לומד בעיקר על לבנון
אה לא ידעתי חח
תשמור על עצמך;)
תשמור על עצמך;)
אנונימית
ישראל נגד חמאס, 4:2 לנו.
באותו הנושא: