17 תשובות
מכירים מכירים
כנראה פשוט חוששים מכאלה שמכירים אותם באתר (גם אם לא מכירים במציאות) ורוצים לשמור על הפרטיות שלהם
עדיין יש זהות באתר.
גם אני חשבתי ככה פעם
אחרי זה מתחילים להכיר אנשים ולהבין
אחרי זה מתחילים להכיר אנשים ולהבין
מכירים אותי פה חלק
יש להם מוניטין באתר
שואל השאלה:
אז שאני אבין אנשים פשוט מתביישים בשאלות שלהם?
אז שאני אבין אנשים פשוט מתביישים בשאלות שלהם?
בהחלט
^^^בדיוק, בנוסף לפעמים אנשים באים עם אמירות כמו "אתה רק בן ... אתה לא יודע כלום" למרות שאתה מבין יותר מהם אז לפעמים צריך לשים את המסכה כדי שיקשיבו לך.
שאלות אני תמיד ארשום מאנונימי
תשובות לא יודעת למה את האמת.. כאילו פעם הייתי מגיבה גם תמיד מאנונימי ואז התחלתי לענות רגיל וזה ועכשיו חזרתי לאנונימי לא יודעת התרגלתי
ומכירים אותי פה 2 מהשכבה
וכן גם שופטים על גיל
תשובות לא יודעת למה את האמת.. כאילו פעם הייתי מגיבה גם תמיד מאנונימי ואז התחלתי לענות רגיל וזה ועכשיו חזרתי לאנונימי לא יודעת התרגלתי
ומכירים אותי פה 2 מהשכבה
וכן גם שופטים על גיל
אנונימית
שואל השאלה:
אבל ראיתי שאלות ממש רגילות מאנונימי זה מוזר
אבל ראיתי שאלות ממש רגילות מאנונימי זה מוזר
מכירים
כי אני עונה תגובות די מעצבנות ועושים לי המון מינוסים אין לי כוח לקבל קללות בפרטי ושידעו מי אני כי אז כמו שקרה בכמה כינויים קודמים שלי שאירגנו קבוצות אנשים שדיווחו עליי וחסמו לצמיתות אז החלטתי שאענה מאנונימי וככה אי אפשר להגיד לי כלום
אנונימי
נכון אבל כשאני עונה על 15000 תשובות אנשים מתחילים להכיר אותי...
מכירים מכירים, על התשובה הראשונה ידידה שלי עלתה עלי... הייתי צריך גם להחליף שם בגלל זה
בטח שמכירים
אנונימית