8 תשובות
זה נחשב שאת עדיין צמה
מה
לדעתי מותר לצחצח שיניים, אני גם צחצחתי...
לדעתי מותר לצחצח שיניים, אני גם צחצחתי...
מותר לצחצח שיניים רק בזהירות
רק בכיפור ו9 באב אסור
רק בכיפור ו9 באב אסור
אנונימי
זה בהחלט נחשב
נחשב
עדיף שלא לצחצח בכללי - אבל הרבה מצחצחים בכל מקרה
עדיף שלא לצחצח בכללי - אבל הרבה מצחצחים בכל מקרה
אנונימי
שואל השאלה:
אוף מה, טוב אני בכל מקרה אמשיך
אוף מה, טוב אני בכל מקרה אמשיך
אנונימית
לא
לא
באותו הנושא: