12 תשובות
כן יכול להיות
יש מצב
כן כמובן
זה יעבור אל דאגה,
זה יעבור אל דאגה,
יכול להיות שבגלל זה, גם לי זה קורה כשיש לי ימים כאלה.. תלכי לשתות מים ותאכלי משהו, אם זה לא עוזר תקחי כדור ותנוחי
שואל השאלה:
אבל לא באלי לאכול
אבל לא באלי לאכול
אנונימית
כן זה כנראה בגלל זה
יש מצב תשתי ותאכלי משהו
שואל השאלה:
לא ממש באלי לאכול אבל יש עוד דרך?
לא ממש באלי לאכול אבל יש עוד דרך?
אנונימית
יש לי בול אותו מקרה רק שאצלי כולם חושבים ששה קורונה (ברמה שההורים הזמינו את מדא לבית כדי שלא אצטרך לצאת) אבל לא נעים לי לומר להם שאנע גם במחזור ויכול להיות שזה גם בגלל זה
מה פתאום תנסי לא לשתות שבוע
שואל השאלה:
טוב
טוב
אנונימית
באותו הנושא: