12 תשובות
בטח בשביל להיכנס למקומות שצריך בהם תו ירוק
שואל השאלה:
^גם בהתחלה זה היה
נזכרו בזה פתאום
שואל השאלה:
^חח
אבל עכשיו כבר ממש אוכפים את זה ומלא מקומות מכילים את התו הירוק. בהתחלה לרוב זה היה סגרים או תו סגול
כנראה השתכנעו שהחיסונים כן עובדים
או שהעלייה בתחלואה מפחידה אותם
שואל השאלה:
^העלייה בתחלואה לא יותר מתחילת המגפה , מה עכשיו פתאום שכנע אותם שבעבר הם לא הצליחו להשתכנע , לא מובן לי
חחח הם מבינים שזה סופם והכל יילך לרעתם ורואים שיש מתים מסביבם גמרנו לדעתי הולכים מלא להתחסן
כל מקום שבו אדם רוצה ללכת עכשיו הוא צריך תו ירוק
תאמין לי שאם הם לא היו צריכים הם לא היו מתחסנים
אל תדאג זאת לא התחסנות מרצון
אני עשיתי היום חיסון ראשון וראיתי עוד אנשים כך יש משפט שאומר עדיף מאוחר מאשר לעולם לא כנראה הבינו שאסור לשחק עם זה
בתכלס בגלל התו הירוק
שהם לא יכנסו לבידוד ושלא ילמדו בזום אני חושבת