8 תשובות
לא...
ברור.
אחרי כל ירידה יש עלייה, תמיד תחשבי חיובי והכול לטובה.
אף יום הוא לא מבוזבז
ימים טובים הם חוויות
ימים רעים הם שיעורים
אחרי כל ירידה יש עלייה, תמיד תחשבי חיובי והכול לטובה.
אף יום הוא לא מבוזבז
ימים טובים הם חוויות
ימים רעים הם שיעורים
אי אפשר שתמיד יהיה רק טוב או רק רע.
כדי שנלמד להעריך את הטוב, צריך להתמודד עם קשיים ומכשולים בדרך, וזה רק מחזק, תלוי איך כל אחד מסתכל על זה ולאיזה מקום לוקחים את זה.
אולי לא הכל טוב, אבל הכל לטובה. תזכרי את זה. גם אם את כרגע לא רואה את זה, דברים קורים לטובה ויכול להיות שבטווח הרחוק תראי את זה.
כדי שנלמד להעריך את הטוב, צריך להתמודד עם קשיים ומכשולים בדרך, וזה רק מחזק, תלוי איך כל אחד מסתכל על זה ולאיזה מקום לוקחים את זה.
אולי לא הכל טוב, אבל הכל לטובה. תזכרי את זה. גם אם את כרגע לא רואה את זה, דברים קורים לטובה ויכול להיות שבטווח הרחוק תראי את זה.
זה בדיוק החיים
לא יודעת.. אני כבר שנה וחצי בתקופה חרא
כן, פשוט לא בהכרח באותו היחס בין התקופות ובאותה העוצמה.
אני לא יודע, אני כבר שנתיים בתקופה רעה ואני לא יוצא ממנה
לא יודעת. אני כבר שנה בתקופה חרא ולא יודעת איך יוצאים מזה
אנונימית
באותו הנושא: