8 תשובות
מה זה
אנונימי
בכיתה ג עשו לנו
שואל השאלה:
הם מחייבים אותנו להגיע 10 דקות לפני להניף דגל ולשיר התקווה
הם מחייבים אותנו להגיע 10 דקות לפני להניף דגל ולשיר התקווה
כןכן זה נוראי איכ
לא היה לנו משהו דומה בטקסים אבל
ביום הזיכרון אבל
אהאה אני מתה התכוונתי כאילו לשל דגל ישראל שלא תביני לא נכון
אהאה אני מתה התכוונתי כאילו לשל דגל ישראל שלא תביני לא נכון
כן
חחח לא אבל נשמע מגניב
באותו הנושא: