10 תשובות
לא
מה הבעיה בזה
גם אמא שלי לא עפה על זה אבל אני שמה בכל זאת
וואי אותו דבר עם אבא שלי
^^^כי זה גס מידי
אנונימית
אם זה מה שהיא חושבת אז יש משהו מאחורי זה וכן
לא
כן זה נורמלי
אנונימית
לא . מה הבעיה בזה?