אוקי שאלה, אני רוצה ללכת לסאמר סקול כזה באנגליה אבל אני מתלבטת בין זה לקימאמה
הייתי בקימאמה השנה והיה ממש כיף, כל הבנות שהתחברתי אליהן קבעו לבוא גם השנה אבל אני לא יודעת כי זה דיי ריסק לי את הביטחון. אבל זאת הייתה אחת החוויות הכי טובות שהיו לי. אם אני הולכת לסאמר סקול אז אני כנראה אלך לאנגליה לבד (כאילו בלי חברים מלפני) שזה בסדר כי גם לקימאמה הלכתי בלי חברים לפני אבל לא יודעת. דרך אגב האנגלית שלי שוטפת. אז בגלל שאני לא החלטית ברמות תעזרו לי. תודה