43 תשובות
וואו. פשוט תגידי לה 'המשך חיים מוצלחים' וזהו
איזו מגעילה
הייתי עונה "חה חה חה, הכל חוזר עלייך" אבל זה לא יפה
הייתי עונה "חה חה חה, הכל חוזר עלייך" אבל זה לא יפה
תרשמי לה טוב ואל תעני לה יותר
לא יפה?
זה ילדותי היא רק תצא מטומטמת^^
זה ילדותי היא רק תצא מטומטמת^^
אנונימי
אני בשוק. מזעזע. את בסדר? תתעלמי בבקשה
אל תעני
וואי היא מזעזעת פשוט אל תעני לה בכלל
משהו מעצבן כזה
"טוב" או סמיילי מפריח נשיקה
"טוב" או סמיילי מפריח נשיקה
אל תעני
וואי היא מזעזעת.תכתבי לה "אחר כך אל תבואי לבקש סליחה" ואז אל תעני לה יותר.
שואל השאלה:
אני מרגישה צורך לענות
אני מרגישה צורך לענות
אנונימית
אתם לא מבינים שאם היא לא עונה או תענה משהו כמו טוב היא יוצאת סתם פחדנית או שאין לה מה לענות והילדה שכתבה לה את זה תצא "המנצחת"
אימוגי מפריח נשיקה זה האמת חכם זה גם מעצבן וגם אומר אני לא שמה עלייך
אימוגי מפריח נשיקה זה האמת חכם זה גם מעצבן וגם אומר אני לא שמה עלייך
אנונימי
וואה וואה אל תרדי לרמה הזאת בחייך תעזבי היא סתם אהבלה
בגלל זה כתבתי במרכאות
אנונימי
"טוב חיימשלי, אחר כך אל תבכי שאין לך חברים יותר, תזכרי את כל מה שרשמת לי."
וזהו אל תעני
וזהו אל תעני
אנונימית
"אה טוב"
"תשמעי את חתיכת ילדה עצובה ומביכה. מאחלת לך רק טוב :)"
"בהצלחה בחיים :)"
או כל דבר אחר מייבש ומעצבן
"תשמעי את חתיכת ילדה עצובה ומביכה. מאחלת לך רק טוב :)"
"בהצלחה בחיים :)"
או כל דבר אחר מייבש ומעצבן
תדווחי על בריונות ברשת
שואל השאלה:
^למה שאני אדווח על ילדה שהייתה החברה הכי טוב שלי 4 שנים
מה אני יכולה לרשום לה שיגרום לה לשנוא אותי פחות?
^למה שאני אדווח על ילדה שהייתה החברה הכי טוב שלי 4 שנים
מה אני יכולה לרשום לה שיגרום לה לשנוא אותי פחות?
אנונימית
מה
את לא צריכה מישהו שמדברת ככה בתור חברה שלך
לא מגיע לה
את לא צריכה מישהו שמדברת ככה בתור חברה שלך
לא מגיע לה
אנונימית
כי היא כתבה לך דברים נוראיים
שואל השאלה:
אבל זה היה באמצע ריב ושתינו היינו עצבניות
אבל זה היה באמצע ריב ושתינו היינו עצבניות
אנונימית
קללות קללות ושוב המון קללות
תוסיפי גם דברים אישיים שהיא סיפרה לך
תוסיפי גם דברים אישיים שהיא סיפרה לך
אנונימי
אמאלה היא מזעזעת. איכס.
הייתי מסננת אותה תראי לה שהיא לא שווה את המאמץ שתכתבי לה משהו בחזרה.
הייתי מסננת אותה תראי לה שהיא לא שווה את המאמץ שתכתבי לה משהו בחזרה.
אנונימית
שואל השאלה:
איך היא איימה עלי?
היא אמרה שהיא *לא* הייתה הורגת אותי
כי אני לא שווה מאסר עולם
איך היא איימה עלי?
היא אמרה שהיא *לא* הייתה הורגת אותי
כי אני לא שווה מאסר עולם
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף זה מה שכתבתי לה:
אני מבינה שאת עצבנית, אז אני אתן לך להירגע.
אני רק אגיד שלא התכוונתי לפגוע בך,
מקווה שיום אחד תסלחי לי על זה.
יש לך זכות לכעוס, אבל רק רציתי
שתדעי שאני באמת באמת אוהבת אותך.
חבל להרוס 4 שנים של חברות בגללו.
אני כבר מתגעגעת אליך, לשטויות שלך
לא יודעת מה אני אעשה בלעדיך.
את כבר חלק בלתי נפרד ממני, את תהי חסרה לי.
אני לא אומרת שתסלחי לי
אבל בבקשה, תחשבי על זה.
מקווה שתביני.
בסוף זה מה שכתבתי לה:
אני מבינה שאת עצבנית, אז אני אתן לך להירגע.
אני רק אגיד שלא התכוונתי לפגוע בך,
מקווה שיום אחד תסלחי לי על זה.
יש לך זכות לכעוס, אבל רק רציתי
שתדעי שאני באמת באמת אוהבת אותך.
חבל להרוס 4 שנים של חברות בגללו.
אני כבר מתגעגעת אליך, לשטויות שלך
לא יודעת מה אני אעשה בלעדיך.
את כבר חלק בלתי נפרד ממני, את תהי חסרה לי.
אני לא אומרת שתסלחי לי
אבל בבקשה, תחשבי על זה.
מקווה שתביני.
אנונימית
אני לא יכולה לענות כי אני לא יודעת מה. עשית לה בנאדם לא סתם מגיב ככה ...
אנונימית
שואל השאלה:
^היה לה חבר ואני ידעתי
אבל כשהיינו שלושתינו אצלי בבית ונשארתי איתו לבד בחדר אני לא יודעת איך זה קרה פשוט התנשקנו ואז היא בידיוק נכנסה לחדר וראתה שהתנשקנו והוא אמר לה ש"אני נישקתי אותו"
והיא התעצבנה על שנינו והיו צרחות וצעקות
ואז היא הלכה אז אמרתי לו שילך גם כי לא נעים
ואז היא שלחה לי בווצאפ את זה
אז זה מה שעניתי לה ובנתיים היא עוד לא הגיבה
אני אפילו לא יודעת אם הם נפרדו או שהם עדיין ביחד
^היה לה חבר ואני ידעתי
אבל כשהיינו שלושתינו אצלי בבית ונשארתי איתו לבד בחדר אני לא יודעת איך זה קרה פשוט התנשקנו ואז היא בידיוק נכנסה לחדר וראתה שהתנשקנו והוא אמר לה ש"אני נישקתי אותו"
והיא התעצבנה על שנינו והיו צרחות וצעקות
ואז היא הלכה אז אמרתי לו שילך גם כי לא נעים
ואז היא שלחה לי בווצאפ את זה
אז זה מה שעניתי לה ובנתיים היא עוד לא הגיבה
אני אפילו לא יודעת אם הם נפרדו או שהם עדיין ביחד
אנונימית
אמאלה את אמיתית? אין פלא שהיא עצבנית עלייך
מה זה "לא יודעת איך קרה אבל התנשקנו"
בגדת בה בכל צורה אפשרית
את צריכה לענות לה שאת מצטערת ולהתחנן שהיא תסלח לך.
מה זה "לא יודעת איך קרה אבל התנשקנו"
בגדת בה בכל צורה אפשרית
את צריכה לענות לה שאת מצטערת ולהתחנן שהיא תסלח לך.
אנונימית
^^רצינייי?
אין פלא שהיא הגיבה ככה
אין פלא שהיא הגיבה ככה
שואל השאלה:
תגידו אתם רצינים? הוא די יזם את הנשיקה ושיקר לה שזו אני
היא צריכה להגיד לי תודה כי ככה
הפרצוף האמיתי שלו התגלה
תגידו אתם רצינים? הוא די יזם את הנשיקה ושיקר לה שזו אני
היא צריכה להגיד לי תודה כי ככה
הפרצוף האמיתי שלו התגלה
אנונימית
אחותי מה-
מה זה קשור מי יזם, ברגע שאת זרמת את פשוט- את כלכך מגעילה.
מה זה קשור מי יזם, ברגע שאת זרמת את פשוט- את כלכך מגעילה.
אנונימית
מה זה משנה אם הוא יזם או לא?! למה את זורמת עם זה?
אנונימית
את רצינית? את זרמת עם הנשיקה אז את לא יכולה להפיל את כל האשמה עליו. נכון הוא אשם אבל את לא פחות ממנו.
היא צריכה להגיד תודה על שהפרצוף האמיתי שלו התגלה? תגידי לי באיזה עולם את חיה.
את בגדת באמון שלה!
היא צריכה להגיד תודה על שהפרצוף האמיתי שלו התגלה? תגידי לי באיזה עולם את חיה.
את בגדת באמון שלה!
שואל השאלה:
מי אמר שזרמתי?!!???? אתם בדיוק כמוה אין לי כוח
עלק בגדת באמון שלה
אני פשוט לא זזתי מרוב הלם וזה גם היה כולה כמה שניות שאני לא הבנתי מה קורה והיא ישר נכנסה
מי אמר שזרמתי?!!???? אתם בדיוק כמוה אין לי כוח
עלק בגדת באמון שלה
אני פשוט לא זזתי מרוב הלם וזה גם היה כולה כמה שניות שאני לא הבנתי מה קורה והיא ישר נכנסה
אנונימית
lali li ואנונימית צודקות.
עצם זה שהוא יזם לא אומר שאת לא אשמה גם.
היית צריכה להפסיק עם הנשיקה וללכת אליה ולאמר לה שהוא ניסה לנשק אותך
עצם זה שהוא יזם לא אומר שאת לא אשמה גם.
היית צריכה להפסיק עם הנשיקה וללכת אליה ולאמר לה שהוא ניסה לנשק אותך
תראי..
היית מופתעת, אבל היית צריכה לעצור את זה. ידעת שהיא שם. ידעת שזה לא בסדר.
אני לא יודעת כמה זמן היתה הנשיקה הזאת כדי שתוכלי לפעול.. בלי לקפוא או משהו.
אבל עצם זה שמישהי מגלה את זה בעצמה, בעיניים שלה. יותר קשה לסלוח. במיוחד כשהיא רואה שאת לא מתנגדת
היית מופתעת, אבל היית צריכה לעצור את זה. ידעת שהיא שם. ידעת שזה לא בסדר.
אני לא יודעת כמה זמן היתה הנשיקה הזאת כדי שתוכלי לפעול.. בלי לקפוא או משהו.
אבל עצם זה שמישהי מגלה את זה בעצמה, בעיניים שלה. יותר קשה לסלוח. במיוחד כשהיא רואה שאת לא מתנגדת
אם חבר של החברה הכי טובה שלי היה מנשק אותי הייתי מאינסטינקט מעיפה אותו ומתרחקת איך שאני רואה שהוא קרוב אליי ככה לא הייתי מגיעה אפילו למצב שהוא ואני כל כך קרובים שזה הופך לנשיקה!
בדברים כאלה אין דבר כזה שרק צד אחד אשם. אלא אם כן הוא תפס אותך ונישק אותך בכוח גם לך היה חלק בזה
בדברים כאלה אין דבר כזה שרק צד אחד אשם. אלא אם כן הוא תפס אותך ונישק אותך בכוח גם לך היה חלק בזה
אנונימית
את לא מצליחה להבין את הצד שלה? אבל באמת להבין?
את יודעת מה, עזבי זרמת לא זרמת איתו. למה מההתחלה היית כל כך קרובה אליו שהוא יכל ככה לנשק אותך?
את יודעת מה, עזבי זרמת לא זרמת איתו. למה מההתחלה היית כל כך קרובה אליו שהוא יכל ככה לנשק אותך?
אז את אשמה רואה..אם זה היה קורה לך גם את ההית מגיבה אותו דבר ההית צריכה להעיף לו סטירה לא משנה מי יזם ואת המשכת מצדיקה אותה לגמרי
אנונימית
הכל חוזר אליך וחתול משתין עלייך
או הכל חוזר אלייך וקקי בידייך
או הכל חוזר אלייך וקקי בידייך
אם את רוצה לצאת מגעילה בחזרה אז את זה:
וואו זה מדהים פשוט הוצאת לי את המילים מהפה.
שמחה לפחות שזה הדדי.
בן אדם אומלל.
אם את רוצה לאיים עליה אז תבדקי מה נקרא איום לרצח כי לפי דעתי מה שהיא כתבה לך זה בגדר הלא חוקי. בכל מקרה תצטטי לה לפי החוק ותאיימי עליה עם זה.
וואו זה מדהים פשוט הוצאת לי את המילים מהפה.
שמחה לפחות שזה הדדי.
בן אדם אומלל.
אם את רוצה לאיים עליה אז תבדקי מה נקרא איום לרצח כי לפי דעתי מה שהיא כתבה לך זה בגדר הלא חוקי. בכל מקרה תצטטי לה לפי החוק ותאיימי עליה עם זה.
עצוב שמישהי כזאת הייתה פעם חברה שלך. אני פשוט הייתי חוסמת, ומוחקת אותה מכל מקום אפשרי.
תפנית בעלילה! גם את מגעילה