9 תשובות
שואל השאלה:
למחלות מסוג אחר כמה פעמים את מתחסנת?
את מתחסנת פעם אחת לא יותר מזה
למחלות מסוג אחר כמה פעמים את מתחסנת?
את מתחסנת פעם אחת לא יותר מזה
אנונימי
שואל השאלה:
וגם אם אתה מחלים אז אתה בכלל לא צריך
וגם אם אתה מחלים אז אתה בכלל לא צריך
אנונימי
בגלל שגם למי שהיה חולה כמות הנוגדנים יורדת בסוף והוא צריך להתחסן..
תחשוב שנייה על חיסון נגד שפעת למה עושים כל שנה? כי הנוגדנים נעלמים מתישהו, החיסון לא לנצח..
נראה לי זה תלוי בסוג המחלה/נגיף, כי יש חיסונים שעושים רק פעם אחת בחיים
תחשוב שנייה על חיסון נגד שפעת למה עושים כל שנה? כי הנוגדנים נעלמים מתישהו, החיסון לא לנצח..
נראה לי זה תלוי בסוג המחלה/נגיף, כי יש חיסונים שעושים רק פעם אחת בחיים
שואל השאלה:
אוקיי,אבל לעשות חיסון כל חודשיים??
וגם חיסון שבכלל לא מוריד לך את הסיכויי הדבקה שלך,למה להתחסן אם זה גם ככה אם זה בקושי עוזר
אוקיי,אבל לעשות חיסון כל חודשיים??
וגם חיסון שבכלל לא מוריד לך את הסיכויי הדבקה שלך,למה להתחסן אם זה גם ככה אם זה בקושי עוזר
אנונימי
אי אפשר להגיד שזה בכלל לא עוזר
אם תסתכל עכשיו על הנתונים של ההדבקה והחולים הקשים, אתה תראה שרוב מי שחולה קשה הוא לא מחוסן, מי שהוא מחוסן הקורונה לא משפיעה עליו באותו מידה.
אם תסתכל עכשיו על הנתונים של ההדבקה והחולים הקשים, אתה תראה שרוב מי שחולה קשה הוא לא מחוסן, מי שהוא מחוסן הקורונה לא משפיעה עליו באותו מידה.
ועוד משהו נכון שעכשיו יש מלא אנשים שהם מחוסנים והם נדבקו, וזה גם בגלל שכמות הנוגדנים שלהם ירדה.. אם הם יעשו עכשיו חיסון שלישי תהייה להם כמות נוגדנים גדולה.
אני התחסנתי לפני חודש וחצי בערך והייתמ ליד כל מיני חולים ולא נדבקתי מהם..
אני התחסנתי לפני חודש וחצי בערך והייתמ ליד כל מיני חולים ולא נדבקתי מהם..
שואל השאלה:
לא זוכר איפה ראיתי את זה אבל זה מה שצריך לעשות אחרי כמה חודשים
לא זוכר איפה ראיתי את זה אבל זה מה שצריך לעשות אחרי כמה חודשים
אנונימי
איפה כתוב שמי שהחלים מקורונה עם תו ירוק חייב אחרי פירעון להתחסן?
לא
הנוגדנים נעלמים מתישהו אתה יודע
הנוגדנים נעלמים מתישהו אתה יודע
באותו הנושא: