8 תשובות
כן אבל אם את/ה מתחת ל 12 או שלא עשית חיסון אז לעשות בדיקת קורונה
צריך
צריך תו ירוק או בדיקה שלילית.
צריך או תו ירוק או תעודת מחלים או תוצאות שליליות של בדיקה
כן, או בדיקה מהירה
2Me
שום דבר מיוחד; רק תו ירוק.
אנונימי
תו ירוק או בדיקת קורונה שלילית