4 תשובות
כמחנך חשוב לו שהתלמידים שלו יהיו במצב רוח טוב ולדעת מה מצבם הנפשי, עם זאת הוא היה יכול להתעלם וזה, והוא לא עשה את זה כי ככל הנראה אכפת לו באמת.
לדעתי מה שהחברה אמרה לך זה לא נכון, הוא בכלל לא חייב לעשות דבר כזה, וזה יפה מאוד מצידו ומראה שבאמת אכפת לו.
זה לא חלק מהתפקיד שלו. נכון שכביכול הוא אמור להיות שם בשבילך וזה, אבל הוא לא מקבל על זה שכר ולא כלום. באותה המידה הוא יכול היה להתעלם מהמצב שלך ולהמשיך בחייו.
זה סוג של חלק מהתפקיד, אבל עדיין, הוא לא היה חייב לעשות את זה, הוא היה יכול להתעלם ולהמשיך. ועל זה את צריכה להעריך אותו